اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مبانی نرم‌افزارهای آفیس
مسیر آموزشی

آموزش مبانی نرم‌افزارهای آفیس

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Garrick Chow0
  • زمان:2 ساعت و 31 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آیا می‌خواهید خیلی سریع مایکروسافت ورد 2021، نسخه مستقل ورد را یاد بگیرید؟ آیا نیاز دارید اکسل یاد بگیرید ولی نمی دانید از کجا شروع کنید؟ آیا می خواهید مبانی مایکروسافت پاورپوینت 2021 را یاد بگیرید؟ این دوره برای شماست. در این دوره شما را با این سه نرم افزار محبوب شرکت مایکروسافت آشنا می کنیم. به دوره آموزش جامع مبانی نرم‌افزارهای مایکروسافت آفیس خوش اومدید! آموزش محبوب‌ترین نرم‌افزارهای آفیس بر روی نسخه‌های 2021 است و با همه نسخه‌های جدیدتر و قدیمی‌تر هم سازگاری دارد. شامل آموزش‌های Word , Excel , PowerPoint - آموزش جامع گام‌به‌گام از مقدماتی و آشنایی با ابزارها، تا آموزش جزئیات، تنظیمات و ریزه‌کاری‌های نرم‌افزارهای رایج آفیس 2021، ورد 2021، اکسل 2021 و پاورپوینت 2021.
دوره آموزش مبانی نرم‌افزارهای آفیس دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 31 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Garrick Chow مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبانی نرم‌افزارهای آفیس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی