اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مقدمه‌ای بر مهندسی داده
مسیر آموزشی

آموزش مقدمه‌ای بر مهندسی داده

289,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 289,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر4
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Priya Kapoor0
  • زمان:4 ساعت و 26 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با دوره آموزش مقدمه‌ای بر مهندسی داده، سفر خود را در یکی از سریع‌الرشدترین حرفه‌های امروز آغاز کنید! در دنیای امروز، داده‌ها به مثابه طلای ناب هستند. سازمان‌ها و شرکت‌ها در هر زمینه‌ای، از کسب و کار گرفته تا تحقیقات علمی، به دنبال جمع‌آوری، ذخیره‌سازی و تحلیل داده‌ها برای تصمیم‌گیری بهتر، افزایش کارایی و نوآوری هستند. مهندسی داده، به عنوان یک رشته نوظهور و قدرتمند، نقشی کلیدی در این میان ایفا می‌کند. مهندسان داده، با استفاده از ابزارها و تکنیک‌های تخصصی، داده‌های خام را به اطلاعات قابل فهم و کاربردی تبدیل می‌کنند. آن‌ها پل ارتباطی بین دنیای داده‌ها و متخصصان حوزه‌های مختلف هستند و به سازمان‌ها کمک می‌کنند تا از پتانسیل‌های نهفته در داده‌های خود به طور کامل بهره ببرند. این دوره آموزشی، شما را به دنیای جذاب مهندسی داده رهنمون می‌شود. در این مسیر، با مفاهیم پایه، فرآیندها و ابزارهای کلیدی این حوزه آشنا خواهید شد و گامی بلند در مسیر تبدیل شدن به یک مهندس داده حرفه‌ای برخواهید داشت. در این دوره، شما با مفاهیم پایه مهندسی داده، اکوسیستم آن و نقش‌های مختلف در این حوزه آشنا خواهید شد. همچنین با انواع ساختار داده، فرمت‌های فایل، منابع داده و زبان‌های برنامه‌نویسی مورد استفاده در مهندسی داده آشنا می‌شوید. علاوه بر این، با اجزای یک پلتفرم داده و انواع مختلف مخازن داده مانند پایگاه‌های داده رابطه‌ای، NoSQL، انبارهای داده، دیتامارت‌ها، دریاچه‌های داده و دریاچه‌های داده‌ای انباری آشنا خواهید شد. همچنین با ابزارهای پردازش داده‌های بزرگ مانند Apache Hadoop و Spark، مفاهیم ETL، ELT، خطوط لوله داده و ادغام داده آشنا می‌شوید. در این دوره، چرخه حیات مهندسی داده شامل طراحی پلتفرم‌های داده، طراحی مخازن داده، جمع‌آوری، وارد کردن، کنترل، پرس و جو و تحلیل داده به شما آموزش داده می‌شود. همچنین با مفاهیم امنیت، حاکمیت و انطباق در مهندسی داده آشنایی پیدا خواهید کرد. در نهایت، با فرصت‌های شغلی در مهندسی داده، مسیرهای مختلف برای تبدیل شدن به یک مهندس داده حرفه‌ای و تجربیات و توصیه‌های مهندسان داده باتجربه آشنا خواهید شد. این دوره برای چه کسانی مناسب است؟ علاقه‌مندان به ورود به حوزه مهندسی داده دانشجویان رشته‌های کامپیوتر، علوم داده و مهندسی نرم‌افزار متخصصان IT که به دنبال ارتقای مهارت‌های خود در زمینه مهندسی داده هستند. هر فردی که به دنبال درک بهتر از دنیای داده‌ها و نحوه استفاده از آن‌ها برای حل مسائل است.
دوره آموزش مقدمه‌ای بر مهندسی داده دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 26 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Priya Kapoor مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 289,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدمه‌ای بر مهندسی داده را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی