اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش لغات اسپانیایی
مسیر آموزشی

آموزش لغات اسپانیایی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :11 نظر3.7
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.2
  • مدرس:Robert Blake3.7
  • زمان:58 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

زبان اسپانیایی یکی از زبان‌های زنده دنیا و در عین حال یکی از پرکاربردترین زبان‌های حال حاضر دنیا به‌حساب می‌آید. دوره آموزش لغات اسپانیایی با هدف آموزش لغات مهم این زبان در مکتب خونه تهیه و تدوین شده است و به صورت رایگان در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت. آموزش رایگان لغات پرکاربرد زبان اسپانیایی زبان اسپانیایی از جمله زبان‌های معروف و محبوب در سرتاسر دنیا شناخته شده است. این زبان با حدود 20 میلیون دانشجو در دنیا در دانشگاه‌های مختلف درس داده می‌شود‌. زبان اسپانیایی بعد از زبان انگلیسی متداول‌ترین راه ارتباطی بین مردم دنیا شناخته شده و البته اگر افراد بومی را حساب کنید، این زبان بالاتر از زبان انگلیسی قرار می‌گیرد. همچنین طبق آمار در طول سالیان سال طرفداران زبان اسپانیایی اصلا کم نشده است و روز به روز بر آن‌ها اضافه می‌شود. در دوره  آموزش لغات اسپانیایی ما قرار است با لغات پرکاربرد این زبان آشنا شویم.  مقدمات یادگیری زبان اسپانیایی  هر فرد علاقه‌مند به زبان اسپانیایی، باید بداند که مانند هر زبان خارجی دیگر یادگیری اسپانیایی نیز سطح مبتدی دارد و مبتدیان باید با یادگیری اصول اولیه شروع کنند و لغات پرکاربرد را یاد بگیرند. این مقدمه باعث می‌شود با گذراندن گام به گام آموزش لغات اسپانیایی و دیگر مسائل شما از عهده مکالمات روزمره خود بر بیایید. بنابراین یادگیری اصول اولیه به دانشجو کمک می‌کند در یک مکالمه ساده از کلماتی مثل سلام، خداحافظ، لطفا، متشکرم، متاسفم، بله، نه، چه کسی، چه چیزی، چرا، کجا و سایر لغات پرکابرد زبان اسپانیایی بهتر استفاده کنید.  نکات مهم قبل از شروع یادگیری زبان اسپانیایی  برای اینکه بتوانید مهارت‌های لازم جهت یادگیری زبان اسپانیایی را با موفقیت کسب کرده و پشت سر بگذارید، به چند نکته زیر توجه کنید.  زبان آموزان بهتر است کتاب‌ها و متون اسپانیایی را که می‌بینند، با صدای بلند برای خود و یا با جمعی از دوستان بخوانند.  برای اینکه لغات اسپانیایی به خوبی در ذهن شما حک شوند، یک لیست از آن‌ها تهیه کرده و هرگاه به لغت تازه‌ای برخورد داشتید، آن را به لیست خود اضافه کنید‌. لیست کلمات ارائه شده در آموزش لغات اسپانیایی مکتب خونه نقطه شروع خوبی برای این کار است.  در آموزش لغات اسپانیایی و گرامر آن متوجه می‌شوید که گرامر زبان اسپانیایی بسیار کسل کننده است. بنابراین باید آن‌ها را در یک جزوه یادداشت کنید تا به مرور چندباره کتاب‌های آموزشی مجبور نباشید. دوره آموزش لغات اسپانیایی رایگان مناسب چه افرادی است؟  فارغ از گستردگی و محبوبیت زبان اسپانیایی، این زبان زبانی شاد و سرشار از موسیقی است که دومین زبان ساده برای یادگیری شناخته می‌شود. با توجه به گستردگی و محبویت زبان اسپانیایی یادگیری آن مناسب طیف وسیعی از افراد به‌حساب می‌آید. درواقع از کسانی که به سفرهای خارجی علاقه دارند تا افرادی که به دنبال موقعیت‌های شغلی جدیدی هستند می‌توانند در این دوره آموزش لغات اسپانیایی شرکت کنند. این دوره یک دوره مقدماتی است که شما به وسیله آن به دنیای دستور زبان و لغات اسپانیایی وارد می‌شوید. پس از آن به راحتی شروع به ساختن جمله‌ها و اصطلاح‌های مختلف اسپانیایی خواهید کرد. در واقع یادگیری زبان اسپانیایی را از طریق این دوره به راحتی پایه‌ریزی می‌کنید.
دوره آموزش لغات اسپانیایی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 58 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Robert Blake مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش لغات اسپانیایی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان اسپانیایی سراسر اینترنت را در صفحه زبان اسپانیایی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

علیرضا

خیــــلی خنده داره به خدا.. آموزش یه زبانِ بیگانه، توسط یه زبانِ بیگانه ی دیگه.. مگه اینجا کالیفرنیاست که زبانِ اسپانیایی رو توسط انگلیسی باید یاد گرفت؟؟. همه جایِ دنیا زبان های بیگانه رو با زبون خودشون یاد میگیرن.. کامنتای مردمم خیلی جالبه که همه شون تعریف و تمجید کردن و گفتن عالیه.. باید به حالِ این حجم از غربزدگی واقعاً گریست...

کاربر مکتب‌خونه

عالی بود این دوره خیلی خوب میشد اگر ادامه داشت ... و همینطور دوره های اسپانیایی بیشتری وجود داشت

کاربر مکتب‌خونه

دوره عالی بود ولی ما دوره ی کاملی از زبان اسپانیایی رو میخوایم و خواهشا شما بزاریدش

عارف

Hola Este curso fue para mí una revisión de lo que leí. Muchas gracias

سروناز

خیلی حال کردم واقعا به همچین چیزی نیاز داشتم muuuuy gracias

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی