اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش بهبود روابط ارتباطی
مسیر آموزشی

آموزش بهبود روابط ارتباطی

289,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: 289,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Maurice Schweitzer0
  • زمان:4 ساعت و 27 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره آموزش بهبود روابط ارتباطی به شما کمک می‌کند مهارت‌های ارتباطی خود را در کار بهبود ببخشید و به اهدافتان برسید.این دوره که توسط موریس شویتزر، استاد برجسته وارتون و نویسنده‌ی پرفروش، طراحی شده است، یک فرصت استثنائی برای یادگیری ابزارهای تقویت مهارت‌های ارتباطی و استفاده‌ی مؤثر از آن‌ها برای رسیدن به اهدافتان است. شما یاد خواهید گرفت که چگونه کشف کنید که آیا کسی دروغ می‌گوید یا خیر (و اگر دروغ می‌گوید چگونه واکنش نشان دهید)، چگونه اعتماد ایجاد کنید، بهترین روش ارتباط برای مذاکره و چگونه عذرخواهی کنید. همچنین یاد خواهید گرفت که چه زمانی همکاری کنید و چه زمانی رقابت کنید، چگونه پیام‌های متقاعدکننده ایجاد کنید، سوالات متفکرانه بپرسید، شنونده‌ای فعال باشید و روش ارتباطی مناسب (مکالمه رو در رو، کنفرانس ویدئویی، تماس تلفنی یا ایمیل) را انتخاب کنید.  در پایان این دوره قادر خواهید بود: درک کنید دیگران چه می‌خواهند. پاسخ راهبردی به خواسته‌ها و نیازهای آن‌ها بدهید. پیام‌های قانع‌کننده و شفافی بسازید. مهارت‌های ارتباطی حیاتی لازم برای پیشرفت در کسب‌وکار و زندگی را توسعه دهید.
دوره آموزش بهبود روابط ارتباطی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 27 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Maurice Schweitzer مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 289,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بهبود روابط ارتباطی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی