اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رهبری زندگی دلخواهتان
مسیر آموزشی

آموزش رهبری زندگی دلخواهتان

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Stewart D. Friedman0
  • زمان:5 ساعت و 3 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در مسیر زندگی پرمعنا، عملکرد رهبری خود را ارتقا دهیددوره آموزش رهبری زندگی دلخواهتان که توسط پروفسور استیو فریدمن، استاد برجسته وارتون، نویسنده‌ی پرفروش، مدیر سابق توسعه‌ی رهبری در شرکت فورد موتور و رهبر سابق آن، طراحی شده است، مهارت‌های لازم برای رهبری در تمامی جنبه‌های زندگی‌تان را در اختیارتان قرار می‌دهد: در محیط کار، خانه، اجتماع و همچنین زندگی شخصی (ذهن، جسم و روح). شما اصول بنیادی رهبری را بررسی می‌کنید و مهارت‌های لازم برای به کارگیری آن‌ها در زندگی واقعی را می‌آموزید. در این دوره یاد می‌گیرید که حس هدف والاتری را پیدا کنید، چطور ارزش‌های خود را از طریق داستان‌پردازی انتقال دهید، چگونه توجه خود را مدیریت کنید، کاهش استرس داشته باشید، با خدمت به دیگران رهبری کنید و موارد دیگر. این مهارت‌ها با الهام گرفتن از زندگی جذاب اما پرفراز و نشیب شش رهبر برجسته به تصویر کشیده می‌شود: تام تیرنی (مدیرعامل سابق شرکت Bain)، شریل سندبرگ (مدیر ارشد عملیات فیس‌بوک)، میشل اوباما (بانوی اول سابق آمریکا)، اریک گریتنز (فرماندار جمهوری‌خواه ایالت می‌سوری)، جولی فودی (ستاره‌ی فوتبال قهرمان جهان و دارنده‌ی سه مدال المپیک) و بروس اسپرینگستین (موسیقی‌دان راک مشهور جهان). فرصتی خواهید داشت تا مهارت‌های رهبری خود را ارزیابی کنید و تمرین‌های ساده و مؤثقی را برای تقویت آن‌ها بیاموزید. تا پایان این دوره، ابزارهای لازم برای توسعه‌ی مهارت‌های رهبری‌تان در تمامی جنبه‌های زندگی و ایجاد هماهنگی بیشتر بین آن‌ها را در اختیار خواهید داشت.
دوره آموزش رهبری زندگی دلخواهتان دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 3 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Stewart D. Friedman مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رهبری زندگی دلخواهتان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی