اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نگارش چینی
مسیر آموزشی

آموزش نگارش چینی

99,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.6/5
وضعیت قیمت: 99,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نوشتن کاراکترها یا به‌اصطلاح خنزه (汉字) زبان چینی یکی از چالش‌برانگیزترین نقاط این زبان برای اکثر زبان‌آموزان بوده و هست که علت آن می‌تواند عدم وجود حروف الفبا در این زبان باشد. ولی آیا نبود حروف الفبا یعنی انتهای مسیر یادگیری و هیچ راهی برای فراگیری و تسلط بر نوشتار این زبان مهم وجود ندارد؟ در این آموزش سعی شده تا با نگاهی جز به کل، آرام و پیوسته به زبان‌آموزان در جهت یادگیری نوشتار زبان چینی کمک شایانی شود. بعدازاین آموزش از شما انتظار می‌رود بتوانید تمامی کلمات آموزش‌داده‌شده در این دوره را بنویسید. همچنین قادر خواهید بود تا روش نوشتار تمامی کاراکترهایی که برای اولین‌بار می‌بینید را تا حد خیلی خوبی حدس بزنید و به شما کمک می‌شود تا آنها را به‌خاطر بسپارید. این دوره برای افرادی مناسب است که یادگیری زبان چینی را به‌تازگی شروع کردند و یا در مراحل بالاتر یادگیری با نوشتار چینی مشکل دارند.
دوره آموزش نگارش چینی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 47 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط امیرصدرا لطفی میامی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 99,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نگارش چینی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی