اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش غلبه بر ترس از رهاشدگی و ایجاد روابط پایدار
مسیر آموزشی

آموزش غلبه بر ترس از رهاشدگی و ایجاد روابط پایدار

329,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.6/5
وضعیت قیمت: 329,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

بسیارند افرادی که احساس می‌کنند زندگی آنها را دور انداخته یا از سر راه‌کنار گذاشته. طردشدگی یعنی ازدست‌دادن عشق و احساس قطع ارتباط عاطفی با دیگران. به طور معمول این تعریف با مفاهیمی مانند جدایی، خیانت و احساس تنهایی همراه است. ممکن است این حالات را به‌صورت یک جا یا به طور جداگانه و در طول ماه‌ها و سال‌ها پس از جدایی تجربه کنیم. طبیعی است که طردشدگی برای ما معانی متفاوتی داشته باشد، این احساس کاملاً شخصی و منحصربه‌فرد است. گاهی اوقات این احساس به‌جامانده از شکست عاطفی گذشته است یا گاهی ناشی از ترس است. درهرصورت مانند حصاری نامرئی ما را از برقراری ارتباط دلخواهمان باز می‌دارد و حتی ممکن است به شکل خودتخریبی خودش را نشان دهد. آیا من از رهاشدن می‌ترسم؟ آیا سوءاستفاده‌ی احساسی را برای تنها نشدن تحمل می‌کنم؟ آیا خود واقعیم را پنهان می‌کنم چون فکر می‌کنم به‌اندازه‌ی کافی آدم خوبی نیستم؟ آیا وقتی سریعاً جواب پیامم را نگیرم نگران می‌شوم؟ آیا برای جلوگیری از اضطراب به پرخوری یا پرکاری و...پناه می‌برم؟ آیا به‌خاطر ترس از رهاشدن از ایجاد رابطه اجتناب می‌کنم؟ آیا جذب کسانی می‌شوم که بی‌ثبات و طردکننده هستند؟ در این موقعیت‌ها چه احساسی دارم؟ نیاز؟ خشم؟ گناه؟ انتقاد؟ کنترل؟ احساس طرد؟ انزوا؟ بی‌حسی؟ پریشانی؟ چه اتفاقی میفتد اگر این ترس و باورها را کنار گذاشته و از گذشته فاصله بگیرم و بتوانم یک رابطه ی پایدار و عاشقانه بسازم؟
دوره آموزش غلبه بر ترس از رهاشدگی و ایجاد روابط پایدار دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 46 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط سپهر نورقربانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 329,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش غلبه بر ترس از رهاشدگی و ایجاد روابط پایدار را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی