اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رایگان حسابداری برای مدیران
مسیر آموزشی

آموزش رایگان حسابداری برای مدیران

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

این دوره آموزشی برای مدیران و افرادی که در حوزه مدیریت و تصمیم‌گیری‌های استراتژیک شرکت‌ها فعالیت دارند، طراحی شده است. هدف اصلی این دوره افزایش درک مدیران از جوانب حسابداری و مالی است تا بتوانند تصمیمات بهتری در زمینه مالی اتخاذ کنند و عملکرد مالی شرکت را بهبود بخشند. مدیریت منابع در دنيای پر رقابت امروزی نقش حياتی در زندگی و موفقيت اشخاص حقيقی و حقوقی ایفا می كند . تصميم گيری در خصوص اینکه چه منابعی ، در كجا و چگونه سرمایه گذاری شوند یا به مصرف برسند ، مستلزم داشتن دانش مالی كافی است و كليد دستيابی به دانش مالی آشنایی با حسابداری و مفاهيم اصلی آن ميباشد . از آنجا كه اغلب مدیران سطح ارشد واحدهای اقتصادی در كشور ، دارای تخصص هایی غير از حسابداری و مالی هستند ، لذا در این درس سعی ميشود كه مفاهيم اصلی حسابداری به زبان ساده بيان شود كه بتواند راهگشای مدیران آینده برای اتخاذ تصميمات به هنگام و صحيح برای واحدهای اقتصادی باشد .
دوره آموزش رایگان حسابداری برای مدیران دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 13 ساعت و 48 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط بابک صادق زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان حسابداری برای مدیران را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی