اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش عکاسی از محصول با موبایل
مسیر آموزشی

آموزش عکاسی از محصول با موبایل

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

به سبب پیشرفت تکنولوژی در گوشی های هوشمند، عکاسی با موبایل یا موبایل گرافی و علاقه مشتریان به عکاسی باعث شده که برندهای حوزه الکترونیک، امکانات عکاسی را در گوشی های هوشمند بشدت ارتقا دهند تا جاییکه در حال حاضر، سرعت عکاسی با گوشی هوشمند به سبب کوچک بودن اندازه و داشتن نرم افزارهای ادیت و رتوش عکس در کنار مهارت خود عکاس در قاب بندی و نورسنجی خوب، بعنوان یک مهارت و توانایی قلمداد می شود چه بسا از این مهارت و تکنولوژی برای فروش بیشتر کالا در بستر آنلاین استفاده شود. پس بر آن شدیم که دوره مقدماتی عکاسی با موبایل از محصول را با همکاری مجموعه و مدرس دیجیکالا و مکتبخونه برای حمایت از تولیدکنندگان ایرانی که شرایط عکاسی با دوربین و تجهیزات حرفه ایی را ندارند، ساخته شود تا نیاز آنها به حد مناسبی جهت فروش بیشتر با کیفیت بالاتر در تولید عکس فراهم شود. شما می توانید پس از دیدن دوره و رعایت نکات عکاسی از محصول با یک گوشی هوشمند معمولی که مراحل آن توسط مدرس مجرب به زبانی ساده آموزش داده می شود با کمترین امکانات نورپردازی مثل جراغ مطالعه و کاغذ سفید در محیط کاری یا منزل خود عکسهای باکیفیتی برای فروشگاه انلاین تولید کنید. پس تا فرصتها از دست نرفتند، دست بکار شین تا از رقیبها جا نمونین!
دوره آموزش عکاسی از محصول با موبایل دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 26 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط پوریا سنماری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش عکاسی از محصول با موبایل را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی