اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش جامع معامله‌گری در بورس به سبک معامله‌گران موفق
مسیر آموزشی

آموزش جامع معامله‌گری در بورس به سبک معامله‌گران موفق

779,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.4/5
وضعیت قیمت: 779,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :2 نظر5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:امین رفیعی0
  • زمان:2 ساعت و 50 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آمارها نشان می‌دهند که 90 درصد معامله گران در بازار های مالی شکست میخورند و تنها 10 درصد معامله گران در این بازار ها موفق میشوند! (یعنی از هر 100 نفر تنها 10 نفر در این بازار موفق میشوند و مابقی شکست میخورند)اما تابه‌حال به این فکر کردید که اون 90درصد چه‌کارهایی انجام می‌دهند که باعث شکستشان می‌شود؟ شاید ابتدا فکر کنید که این افراد حتماً دانش کافی در بورس ندارند و یا اینکه افراد با سوادی نیستند و یا اصلاً باهوش نیستند!!!  اما سخت در اشتباهید! موفقیت در بازارهای مالی اصلاً نیازی به سواد بالای دانشگاهی یا هوش و استعداد و یا سن‌وسال ندارد.بلکه موفقیت در این بازار به 3 عامل مهم بستگی دارد : 1. اشتباهاتی که باعث شکست 90 درصد معامله گران میشوند را بدانید وآنها را تکرار نکنید و یا بعضا آنها را اصلاح کنید. 2.باور ها و نگاه معامله گران موفق نسبت به این بازار را بدانید و سعی کنید باور ها و رفتار های خود را شبیه به معامله گران موفق کنید. 3.میزان سود های خود را تا حد امکان افزایش دهید و در مقابل میزان ضرر های خود را تا جایی که ممکن است کوچک کنید.(دقت کنید که میزان سود و ضرر نه تعداد معاملات سود و ضرر)یعنی اگر شما از هر 10 معامله 7 معامله ضرر میکنید و فقط 3 معامله سود میکنید باید کاری که سود این 3 معامله به قدری زیاد شود که نه تنها 7 ضرر قبلی را پوشش دهد بلکه برآیند کلی معاملات شما نیز مثبت شوددر این دوره تمام اشتباهاتی که معامله‌گران در بازارهای مالی انجام می‌دهند که سبب شکستشان می‌شود مطرح و برای تمام این اشتباهات راه‌حل‌هایی نیز گفته خواهد شد.  ضمن اینکه در این دوره موارد دیگری از جمله موارد زیر نیز گفته خواهد شد: +نحوه نوشتن ژورنال معاملاتی +عادت‌های معامله‌گران موفق +اجازه گسترش سودها در مواقع مناسب+کوچک‌کردن ضررها +نحوه چیدمان صحیح پرتفوی +انواع روش‌های خرید در بازار صعودی، نزولی و خنثی و...  این دوره فوق‌العاده کاربردی تقدیم به جامعه معامله‌گران بازارهای مالی (بورس تهران، فارکس، ارزهای دیجیتال، طلا و....) که امید است بتوانند با مشاهده این دوره و عمل‌کردن به مطالب آن پیشرفت چشمگیری در مهارت معامله‌گران و افزایش تعداد معامله‌گران موفق داشته باشد.
دوره آموزش جامع معامله‌گری در بورس به سبک معامله‌گران موفق دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 50 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط امین رفیعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 779,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع معامله‌گری در بورس به سبک معامله‌گران موفق را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی