اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مبانی هوش تجاری (BI)
مسیر آموزشی

آموزش مبانی هوش تجاری (BI)

149,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 149,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هوش تجاری (BI) مجموعه‌ای از فرآیندها، فناوری‌ها و استراتژی‌ها است که برای جمع‌آوری، تجزیه و تحلیل و ارائه داده‌های تجاری استفاده می‌شود. هدف هوش تجاری کمک به مدیران و سایر تصمیم‌گیرندگان تجاری در اتخاذ تصمیمات آگاهانه‌تر با استفاده از داده‌ها است. هوش تجاری شامل طیف وسیعی از فعالیت‌ها می‌شود، از جمله: جمع‌آوری داده‌ها از منابع مختلف، مانند پایگاه‌های داده، سیستم‌های CRM و سیستم‌های فروش تجزیه و تحلیل داده‌ها برای شناسایی الگوها و روندها ارائه داده‌ها به صورت بصری، مانند نمودارها و داشبوردها هوش تجاری به طور فزاینده‌ای در کسب‌وکارهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. با افزایش حجم داده‌های تجاری، هوش تجاری به ابزاری ضروری برای تصمیم‌گیری در دنیای کسب‌وکار تبدیل شده است. در اینجا چند نمونه از نحوه استفاده از هوش تجاری در کسب‌وکارها آورده شده است: یک خرده‌فروش می‌تواند از هوش تجاری برای شناسایی محصولاتی که بیشترین فروش را دارند و سپس تمرکز تبلیغات خود را بر روی آن محصولات قرار دهد. یک بانک می‌تواند از هوش تجاری برای شناسایی مشتریانی که در معرض خطر عدم پرداخت وام هستند و سپس اقدامات پیشگیرانه‌ای برای کاهش خطر انجام دهد. یک تولیدکننده می‌تواند از هوش تجاری برای شناسایی روندهای تولید و سپس بهبود بهره‌وری خود استفاده کند. دوره آموزش مبانی هوش تجاری (BI) که توسط گوگل تهیه شده است، به شما کمک می‌کند مهارت‌های لازم را برای درخواست مشاغل سطح پایه به عنوان یک حرفه‌ایهوش تجاری (BI) پرورش دهید. افرادی که در BI کار می‌کنند به سازمان‌ها کمک می‌کنند داده‌های صحیح را پیدا کنند، از داده‌ها برای کمک به رشد و بهبود کسب و کار استفاده کنند و بینش‌ها را به عمل تبدیل کنند. در این دوره، شما نقش متخصصان BI را در سازمان کشف خواهید کرد و ابزارهای BI را که می‌توانید در محل کار خود استفاده کنید، بررسی خواهید کرد. متخصصان گوگل که در حال حاضر در BI مشغول به کار هستند، شما را در این دوره راهنمایی می‌کنند و با ارائه فعالیت های عملی که شبیه‌سازی‌های شغلی را شبیه‌سازی می‌کند، مثال‌هایی را از کار روزمره خود به اشتراک می‌گذارند و به شما کمک می‌کنند تا مهارت‌های هوش تجاری خود را برای آماده شدن برای یک شغل در این زمینه ایجاد کنید. در پایان این دوره، شما قادر خواهید بود: تفاوت‌های کلیدی بین هوش تجاری (BI) و تجزیه و تحلیل داده را ایجاد کنید. نحوه استفاده از داده در فرآیندهای تجاری و تصمیم‌گیری را کاوش کنید. روش‌های تأثیر متخصصان BI در سازمان‌های خود را توضیح دهید. موارد استفاده و مزایای ابزارهای BI را شناسایی کنید، از جمله مدل‌های داده، پایپ لاین‌ها، تجسم‌های داده و داشبوردها. داده‌ها را با استفاده از مفاهیم کلیدی BI کسب، دستکاری و ادغام کنید. متریک‌های مرتبط با اهداف پروژه و سؤالات ذینفعان را انتخاب و تعریف کنید. یک پروژه BI را با همکاری ذینفعان برای تعیین الزامات پروژه، اجرای وظایف و ارائه بینش‌هایی که تصمیم‌گیری را راهنمایی می‌کنند، توسعه و اجرا کنید.
دوره آموزش مبانی هوش تجاری (BI) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 28 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Google Career Certificates مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 149,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبانی هوش تجاری (BI) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی