اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش درمان اختلال شخصیت مرزی
مسیر آموزشی

آموزش درمان اختلال شخصیت مرزی

159,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 159,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Aman Varma0
  • زمان:2 ساعت و 26 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

این دوره آموزشی توسط  Iisha Garg تحت راهنمایی دکتر Aman Varma، روانشناس مجرب، تهیه شده است. اختلال شخصیت مرزی (BPD) یک اختلال سلامت روانی است که بر نحوه تفکر و احساس شما در مورد خود و دیگران تأثیر می‌گذارد و باعث مشکلات در عملکرد روزانه شما می‌شود. این اختلال شامل مشکلات تصویر ذهنی، دشواری در مدیریت احساسات و رفتار و الگوی روابط ناپایدار است. افراد مبتلا به BPD ترس شدیدی از رها شدن یا بی‌ثباتی دارند و ممکن است به سختی تنهایی را تحمل کنند. با این حال، خشم نامناسب، سهل‌انگاری و نوسانات خلقی مکرر ممکن است دیگران را از شما دور کند، حتی اگر به دنبال روابط عاشقانه و پایدار باشید. درمان طرحواره می‌تواند به افراد در شناسایی الگوهای فکری و رفتاری که زمینه‌ساز و مداوم اختلالات سلامت روان هستند، کمک کند. دکتر جفری یونگ درمان طرحواره را در اواسط دهه 1980 آغاز کرد، پس از اینکه دریافت که درمان شناختی-رفتاری برای برخی افراد کمتر مفید است، به ویژه افرادی که نگرانی‌های شخصیتی مزمن دارند. او مفاهیم مختلفی را از رویکردهای گره‌زنی، روابط ابژه، ساخت‌گرایی و روانکاوی ترکیب کرد و یک روش یکپارچه را ایجاد کرد که بر نقاط قوت هر روش تمرکز داشت. اولین موسسه درمان طرحواره در دهه 1990 در منهتن افتتاح شد. تعداد زیادی از مطالعات انجام شده با این روش نشان دادند که این روش برای اختلال شخصیت مرزی بسیار موثر است و تحقیقات بیشتر برای توسعه درمان طرحواره و اثبات اثربخشی آن ادامه دارد. به تازگی، درمان طرحواره نیز با مدیتیشن آگاهی همراه شده است تا یک رویکرد معنوی‌تر ایجاد شود. در دوره آموزش درمان اختلال شخصیت مرزی، چه می‌آموزیم؟ در این دوره، شما همه چیز در مورد نحوه درمان اختلال شخصیت مرزی با استفاده از درمان طرحواره را خواهید آموخت. ما اصول اولیه و همچنین برخی از تمرینات پیشرفته را برای مشاوره به مشتریان و درمان مسائل ذهنی آنها پوشش خواهیم داد.   این دوره مناسب چه افرادی است: روانشناسان مشاوران درمانگران
دوره آموزش درمان اختلال شخصیت مرزی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 26 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Aman Varma مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 159,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش درمان اختلال شخصیت مرزی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی