اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش هوش هیجانی و اجتماعی
مسیر آموزشی

آموزش هوش هیجانی و اجتماعی

119,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.4/5
وضعیت قیمت: 119,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :3 نظر2.3
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Laurie Cozart0
  • زمان:59 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

"ما به گونه‌ای طراحی شده‌ایم که با یکدیگر ارتباط برقرار کنیم. علوم اعصاب کشف کرده است که طراحی مغز ما به گونه‌ای است که هر زمان با شخص دیگری تعامل می‌کنیم، به طور غیرقابل اجتنابی به یک اتصال مغز به مغز صمیمی پیوند می‌یابد." دانیل گلمن هوش هیجانی-اجتماعی (ESI) به عنوان مجموعه‌ای از مهارت‌ها تعریف می‌شود که نشان می‌دهد فرد توانایی تشخیص رفتارها، خلقیات و امیال خود را دارد و بهترین مدیریت را با توجه به موقعیت انجام می‌دهد. این دوره ابزارهای لازم برای برخورداری از هوش هیجانی و اجتماعی در محل کار را در اختیار شما قرار می دهد. داشتن توانایی تسلط بر ESI به کارمندان یک مزیت متمایز در موقعیت خود می‌دهد. به آنها این امکان را می‌دهد تا به مرکز عاطفی خود دسترسی پیدا کنند و در عین حال روابط خود را با اعضای تیم خود مدیریت کنند. مهارت‌هایی که با هوش هیجانی و اجتماعی همراه هستند اغلب آنچه را که یک مجری متوسط را از یک مجری عالی جدا می‌کند، مشخص می‌کند. برخلاف هوش عمومی ما، هوش هیجانی را می‌توان آموخت و در طول زمان بهبود بخشید. در این دوره، ما ارزش هوش هیجانی و اجتماعی را برای موفقیت شغلی توضیح خواهیم داد، مهارت‌های فعلی هوش هیجانی و اجتماعی را ارزیابی خواهیم کرد و شما چهارچوب بنیادی 4 ربع هوش هیجانی و اجتماعی (ESI) را برای درک، استفاده و مدیریت احساسات کشف خواهید کرد. ما توضیح خواهیم داد که چگونه استرس می‌تواند بر کاربرد مهارت‌های هوش هیجانی و اجتماعی تأثیر بگذارد و در مورد اقدامات لازم برای ایجاد ارتباطات و ایجاد روابط برای اثربخشی حرفه‌ای بیشتر تأمل خواهیم کرد.
دوره آموزش هوش هیجانی و اجتماعی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 59 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Laurie Cozart مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 119,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش هوش هیجانی و اجتماعی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی