اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تحقیقات بازار در فناوری‌های نوین
مسیر آموزشی

آموزش تحقیقات بازار در فناوری‌های نوین

359,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 359,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر3
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:مجید عقلایی3.8
  • زمان:2 ساعت و 42 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اگر شما در حال تولید و یا توسعه یک محصول جدید در حوزه های فناوررانه هستید لزوم تحقیقات بازار و کسب اطلاع از نیاز مشتریان و وضعیت بازار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. تحقیقات بازار در فناوری های نوین، به عنوان یکی از ابزارهای مهم به شرکت ها کمک می کند تا اطلاعات لازم برای تصمیم گیری های استراتژیک خود را در اختیار داشته باشند. این تحقیقات بازار شامل طراحی روش تحقیقات بازار، نحوه جمع آوری، تحلیل و تفسیر اطلاعات بازار است که برای ارزیابی روند بازار، شناسایی رقبا، فرصت های جدید و شناسایی نیازهای مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد. از طرفی با توجه به تغییرات سریع در فناوری، استفاده از تحقیقات بازار در فناوری های نوین، به شرکت ها کمک می کند تا با توجه به نیازهای بازار و تغییرات فناوری، تصمیم گیری های استراتژیک خود را بهبود بخشند و در بازار رقابتی بهتر عمل کنند.
دوره آموزش تحقیقات بازار در فناوری‌های نوین دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 42 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط مجید عقلایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 359,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تحقیقات بازار در فناوری‌های نوین را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی