اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش افترافکت مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش افترافکت مقدماتی

959,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: 959,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

 «Adobe After Effects» یک نرم‌افزار قدرتمند و محبوب در زمینه موشن‌گرافیک و animation است.این دوره‌ی آموزشی با آخرین ورژن نرم‌افزار که ورژن ۲۰۲۳ هست ضبط شده است. برای شروع کار با این نرم‌افزار بسیار حرفه‌ای، ابتدا باید با مفاهیم و اصطلاحات پایه آشنا شوید و سپس به سمت مفاهیم پیشرفته‌تر بروید. دوره آموزش مقدماتی افترافکت به زبان فارسی، برای آشنایی با نحوه کار با افتر افکت، مفاهیم پایه، آشنایی با نحوه حرکت دادن شیٔ های مختلف، آشنایی با ابزارهای این نرم‌افزار قدرتمند و.... اگر فکر می‌کنید که این دوره فقط مقدماتی است سخت در اشتباه هستید. چون این دوره مباحث مقدماتی را در حدی جامع و کامل توضیح می‌دهد که از میزان جزئیات گفته شده شگفت‌زده خواهید شد.  امروزه با توجه به استفاده وسیع از شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات ثابت جای خود را به تبلیغات متحرک یا به عبارتی موشن گرافیک داده است. یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارها در این زمینه نرم‌افزار افتر افکت (Adobe After Effects) است. این نرم‌افزار به عنوان یک ابزار تولید محتوای دیجیتال، بسیار قدرتمند و چندکاره است و می‌تواند در تولید محتوایی با فرمت‌های مختلف مانند ویدئو، تلویزیون، وب، تبلیغات، محتوای دیجیتال و… استفاده شود. برخی افراد به اشتباه نرم‌افزار افتر افکت و پریمیر (Adobe Premiere Pro) را با یکدیگر مقایسه می‌کنند؛ فراموش نکنیم که پریمیر نرم‌افزار تدوین و افتر افکت نرم‌افزار موشن‌گرافیک است ولی در کنار هم می‌توانند مکمل یکدیگر باشند. این دوره آموزشی جامع آموزش افتر افکت مبتدی، شامل مباحث پایه که می‌تواند به عنوان پکیجی برای شروع یادگیری صفر تا صد افتر افکت و همچنین موشن گرافیک در نظر گرفته شود.  در پایان دوره آموزش مقدماتی افترافکت ۲۰۲۳ چه مهارت‌هایی کسب می‌کنیم؟  کاربر در پایان این دوره آموزش افترافکت مقدماتی قادر به ساخت موشن گرافیک‌های خطی دوبعدی است. همچنین کاربر با افکت‌های کاربردی و تکنیک‌های جلوه‌های ویژه بصری آشنا می‌شود و در واقع این دوره مقدمه‌ای برای واردشدن شما به دنیای موشن گرافیک و جلوه‌های بصری خواهد بود  دوره آموزش مقدماتی افترافکت ۲۰۲۳ مناسب چه افرادی است؟ این دوره آموزش افترافکت مقدماتی مناسب افرادی است که زمینه‌ای از نرم‌افزار نداشته و علاقه‌مند به یادگیری ساخت جلوه‌های ویژه بصری و موشن گرافیک هستند. اگر از یادگرفتن افترافکت ترس دارید این دوره برای شما ساخته شده است. اگر به دنبال آموزشی هستید که کامل‌ترین باشد باز هم این دوره مناسب‌ترین دوره برای شما خواهد بود. 
دوره آموزش افترافکت مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 22 ساعت و 50 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط احمد شیخ زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 959,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش افترافکت مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی