اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اصول اولیه ویولن
مسیر آموزشی

آموزش اصول اولیه ویولن

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.2/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

این دوره برای کلیه علاقه‌مندان ساز ویولن که امکان رفتن به کلاس حضوری برایشان فراهم نیست تهیه شده است. شما از سطح مقدماتی و بدون داشتن  هیچ‌گونه دانش موسیقی، یادگیری ساز ویولن را به‌صورت غیرحضوری شروع می‌کنید و پس از پایان دوره قادر خواهید بود که یک آهنگ را بنوازید. این دوره شامل آموزش مباحث تئوری موسیقی اعم از: آشنایی با خطوط حامل و نت نگاری، ریتم در موسیقی، الگوی متریک و تمپو است و همچنین برای خرید ویولن برای هنرجویان مبحث دسته‌بندی ساز درنظر گرفته شده که بتوانند ویولن خوبی را باتوجه‌به بودجه خود انتخاب کنند. در بحث آموزش عملی ویولن، این دوره شامل آموزش گرفتن ساز و آرشه، کوک‌کردن ساز و آموزش 10 درس نخست کتاب اول هنرستان از استاد روح‌الله خالقی، در دو بخش تئوری و عملی به‌صورت تصویری با زیرنویس نت، است و با آموزش آهنگ بارون بارون این دوره به پایان می‌رسد.
دوره آموزش اصول اولیه ویولن دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 20 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط مهران شریفیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اصول اولیه ویولن را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی