اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش انسان و ماشین حسابگر
مسیر آموزشی

آموزش انسان و ماشین حسابگر

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره سیر تکاملی ماشین‌های حسابگر و لازمه‌های ساخت آن بررسی خواهد شد. با مشاهده اشیاء و ابزارهای دورن موزه‌ها و کنار هم قرار دادنشان درک شهودی تری از آنچه کامپیوترها انجام می دهند به دست می آید. این دوره به درک بهتر ما از پیرامون و به کارگیری ابزارها و همچنین ریاضیات که در واقع ابزاری ذهنی است، کمک می کند. در این دوره به اجزای بنیادی و ضروری برای ساخت ماشین حسابگر پرداخته شده است، بدیهی است کامپیوترهای امروزی ساز-و-کارهای بیشتر و کارآمدتری داشته باشند. فرگشت برداری به سمت آینده دارد و کمال دست نیافتنی است. مسئله فائق آمدن بر مسیر فرگشتی پیشین است. آنچه امروز به عنوان غایت رونمایی می‌شود روزی در موزه‌ها قرار می‌گیرد.
دوره آموزش انسان و ماشین حسابگر دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 2 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمد اسفندیاری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش انسان و ماشین حسابگر را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی