اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مهندسی prompt با استفاده از ChatGPT4 + بیش از 2300 prompt آماده
مسیر آموزشی

آموزش مهندسی prompt با استفاده از ChatGPT4 + بیش از 2300 prompt آماده

169,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 169,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :3 نظر4
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Abeeha Behram0
  • زمان:5 ساعت و 11 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در عصر دیجیتال امروزی، ارتباطات موثر و تولید محتوا مهارت‌های حیاتی برای افراد و کسب‌وکارها هستند. دوره مهندسی prompt برای تجهیز دانش‌آموزان به دانش و تکنیک‌های مورد نیاز برای استفاده از قدرت Chat GPT و مهارت در اشکال مختلف تولید محتوا، از جمله نوشتن محتوای وب‌سایت، پست‌های وبلاگ، ایجاد کتاب‌های الکترونیکی و ساختن طرح‌های تجاری طراحی شده است. در طول این دوره جامع، دانش‌آموزان تجربه عملی و مهارت‌های عملی را در استفاده از Chat GPT _ یک مدل زبان پیشرفته که توسط OpenAI ایجاد شده اسـت _ به دست می‌آورند تا محتوایی با کیفیت بالا ایجاد کنند که مخاطبان هدف را درگیر کند. با درک اصول مهندسی prompt، دانش‌آموزان یاد خواهند گرفت که چگونه promptها را برای استخراج پاسخ‌های دلخواه و تولید محتوای قانع‌کننده به طور موثر بهینه کنند. برنامه درسی شامل طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی تولید محتوا است، از جمله: نوشتن محتوای وب‌سایت: دانش‌آموزان یاد می‌گیرند که چگونه محتوای وب‌سایتی متقاعدکننده و جذاب ایجاد کنند که پیام برند را به طور مؤثر منتقل کند و توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کند. نوشتن پست بلاگ: دانش‌آموزان در هنر ایجاد پست‌های وبلاگی جذاب که به مخاطبان خاص پاسخ می‌دهد، ترافیک ارگانیک ایجاد می‌کند و رهبری فکری را در صنایع مختلف ایجاد می‌کند، کاوش خواهند کرد. ایجاد کتاب الکترونیکی: کاوشی عمیق در زمینه ایجاد کتاب الکترونیکی که موضوعاتی مانند طرح کلی، ساختاربندی، نوشتن و طراحی را پوشش می‌دهد و دانش‌آموزان را قادر می‌سازد تا کتاب‌های الکترونیکی حرفه‌ای و آموزنده تولید کنند که در ذهن خوانندگان ماندگار شود. توسعه طرح کسب‌وکار: دانش‌آموزان بینش‌هایی را درباره ایجاد طرح‌های تجاری جامع که چشم‌اندازی روشن، تعریف استراتژی‌ها و ارائه استدلال‌های قانع‌کننده برای سرمایه‌گذاران و ذینفعان ارائه می‌کند، به دست خواهند آورد. علاوه بر موضوعات اصلی ایجاد محتوا، این دوره همچنین جلساتی در مورد استفاده از promptها برای وظایف مختلف فریلنسری، پروژه‌های کدنویسی، محتوای رسانه‌های اجتماعی، نوشتن ایمیل‌های موثر، تهیه پیش‌نویس ثبت اختراع، ایجاد اسناد قانونی، نوشتن رزومه‌های متقاعد کننده و ایجاد نامه‌های متقاعد کننده ارائه می‌دهد. این جلسات اضافی مجموعه‌ای از مهارت‌ها را برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند که آنها را قادر می‌سازد در چندین حوزه حرفه‌ای برتری پیدا کنند. در پایان این دوره، دانش‌آموزان درک عمیقی از تکنیک‌های مهندسی prompt، مهارت‌های پیشرفته ایجاد محتوا و توانایی استفاده از Chat GPT برای تولید مطالب نوشتاری برجسته در طیف گسترده‌ای از زمینه‌ها خواهند داشت. چه شما یک تولید کننده محتوا، بازاریاب، فریلنسر یا کارآفرین مشتاق باشید، این دوره شما را قادر می سازد تا به اهداف خود برسید و در چشم انداز دیجیتال برجسته شوید. این دوره مناسب چه افرادی است؟ این دوره برای محققان هوش مصنوعی، دانشمندان داده، مهندسان و هر کسی که علاقه‌مند به استفاده از قدرت مهندسی prompt برای بهبود سیستم‌ها و مدل‌های هوش مصنوعی است، طراحی شده است. هم برای مبتدیان و هم برای پزشکان با تجربه که به دنبال تعمیق درک و مهارت های خود در تکنیک‌های مهندسی prompt هستند مناسب است.
دوره آموزش مهندسی prompt با استفاده از ChatGPT4 + بیش از 2300 prompt آماده دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 11 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Abeeha Behram مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 169,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مهندسی prompt با استفاده از ChatGPT4 + بیش از 2300 prompt آماده را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی