اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش حد و پیوستگی - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش حد و پیوستگی - مقدماتی

339,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 339,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.2
  • مدرس:سمیه جوانی5
  • زمان:4 ساعت و 13 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

پس از آشنایی با مفهوم تابع، مقدار تابع در یک نقطه و بررسی خصوصیات آن، اولین موضوع مورد بحث رفتار تابع در نزدیکی یک نقطه است که به این مفهوم حد تابع در نزدیکی یک نقطه نیز گفته می‌شود. بررسی و یادگیری این مفهوم از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا مفهوم حد زیربنای شاخه‌های مختلف حساب دیفرانسیل و انتگرال است و در محاسبه مسائل فیزیک نقش به سزایی دارد. به عنوان مثال از ساده‌ترین استفاده از مفهوم حد می‌توان محاسبه خط مماس بر یک منحنی یا محاسبه سرعت یک شیء را نام برد. پیش از آشنایی با مفهوم حد، ابتدا با مفهوم همسایگی چپ و راست در یک نقطه و میل کردن آشنا می‌شویم. آشنایی با مفهوم حد را با مثال ساده از مفهوم خط مماس آغاز کرده و به بررسی قضایای حد، روش‌های حدگیری از توابع خاص و سپس به بررسی حدهای خاص می‌پردازیم. در انتها با مفهوم پیوستگی آشنا می‌شویم. با توضیحات ساده خواهیم دید که تعریف ریاضی پیوستگی همان مفهوم عامیانه پیوستگی است.
دوره آموزش حد و پیوستگی - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 13 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط سمیه جوانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 339,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش حد و پیوستگی - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی