اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تئوری و عملی فارکس (مقدماتی)
مسیر آموزشی

آموزش تئوری و عملی فارکس (مقدماتی)

1,199,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.8/5
وضعیت قیمت: 1,199,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :4 نظر5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:امین رفیعی0
  • زمان:6 ساعت و 54 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

یک دوره تضمینی و متفاوت از تمام دوره‌های موجود در زمینه آموزش فارکس. تضمین این دوره ، رسیدن به درآمد مستمر دلاری به‌صورت کاملاً واقعی و به‌دوراز اغراق است. بازار فارکس ، بازار تبادل ارزها است.دقیقاً مشابه صرافی که شما در مقابل فروش یک ارز، ارز دیگری دریافت می‌کنید، بازار فارکس هم دقیقاً همین‌طور است.بازار فارکس تنها بازاری است که حجم معاملات روزانه‌اش به بیش از 7 تریلیون دلار می‌رسد و ازاین‌رو امکان دست‌کاری قیمت‌ها توسط بانک‌های بزرگ دنیا، مؤسسات مالی و اشخاص به‌هیچ‌عنوان وجود ندارد. از ویژگی‌های این بازار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد : شفافیت و دردسترس‌بودن اطلاعات برای همه افراد  عدم وجود رانت و فساد باز بودن 24 ساعته شبانه‌روز  امکان معامله با چندین برابر سرمایه موجود کارایی بالای تحلیل تکنیکال  به همین خاطر بازار فارکس تنها بازاری است که می‌توانید به‌عنوان یک شغل دائمی از آن استفاده کنید. در این دوره شما با مقدمات ورود به این به بازار و اصطلاحات این بازار و ابزارهای تحلیلی پایه، نحوه معامله‌کردن، ثبت‌نام در بروکر قابل‌اعتماد و... به زبان  ساده و به طور عملی آشنا خواهید شد .همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه در این بازار حساب باز کنید و سپس به تحلیل‌کردن و معامله‌کردن و کسب سود از این بازار بپردازید.مطالب این دوره جوری طراحی شده که مختصر، مفید، کاربردی و به‌دوراز هر گونه مطالب اضافی و زیاده‌گویی است. (هر آن چیزی که معامله‌گر به آن نیاز دارد تا به سود مستمر از این بازار برسد). وجه تمایز این دوره با تمام دوره‌های دیگر، معامله‌کردن و تمرین‌کردن به‌صورت کاملاً عملی است.
دوره آموزش تئوری و عملی فارکس (مقدماتی) دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 54 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط امین رفیعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 1,199,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تئوری و عملی فارکس (مقدماتی) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی