اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مدیریت پروژه‌ها در دنیای واقعی
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت پروژه‌ها در دنیای واقعی

229,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 229,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش مدیریت پروژه‌ها در دنیای واقعی ، یک مدیر پروژه را در یک شرایط واقعی مشاهده خواهید کرد و ده‌ها فعالیت عملی را انجام می‌دهید. در دوره آموزش مدیریت پروژه‌ها در دنیای واقعی: اسناد پروژه را برای شناسایی کارهای واجب و ارزیابی سهام‌داران تجزیه‌وتحلیل می‌کنید منشور پروژه را تکمیل می‌کنید و از آن به عنوان ابزاری برای هماهنگ‌سازی بین محدوده و اهداف پروژه استفاده خواهید کرد. وظایف و نقاط عطف پروژه را شناسایی و آنها را مستند و اولویت‌بندی می‌کنید. در امر مدیریت استانداردهای کیفی تعیین می‌کنید و داده‌ها را به‌طور موثر به اشتراک می‌گذارید. تأثیر پروژه خود را از طریق گزارش‌دهی مؤثر نشان می‌دهید در پایان این دوره شما یک رزومه در مدیریت پروژه برای خود ایجاد خواهید کرد که مهارت‌هایی را که در کل دوره آموخته اید را نشان می‌دهد، مانند توانایی شما برای مدیریت سهام‌داران و تیم‌ها، سازماندهی برنامه‌ها و اطلاع‌رسانی درمورد جزئیات پروژه. با این رزومه می‌توانید آمادگی‌تان را در هنگام درخواست برای استخدام شدن در یک کار نشان دهید. برای آمادگی بیشتر برای مصاحبه شغلی، در مورد پروژه‌های گذشته تان‌فکر کنید، یک توضیح مختصر درباره آن بدهید و از قبل برای سوالات متداول مصاحبه آماده باشید. مدیران پروژه گوگل شما را راهنمایی می‌کنند و استراتژی‌ها، ابزارها و منابع مورد نیاز برای دستیابی به اهدافتان را به شما ارائه می‌دهند  و برخی از بهترین ابزارها و منابع مورد استفاده در این زمینه را به شما معرفی خواهند کرد.. . پس از تکمیل این دوره، می‌توانید برای استخدام در مشاغل ابتدایی به عنوان مدیر پروژه اقدام کنید.
دوره آموزش مدیریت پروژه‌ها در دنیای واقعی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 40 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Google Career Certificates مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 229,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت پروژه‌ها در دنیای واقعی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی