اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش برنامه‌ریزی جانشین‌پروری
مسیر آموزشی

آموزش برنامه‌ریزی جانشین‌پروری

139,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.9/5
وضعیت قیمت: 139,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :2 نظر3.5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Bonnie Hagemann0
  • زمان:48 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

معرفی دوره آموزش جانشین پروری دوره آموزش جانشین پروری که ارائه می‌دهیم، یک برنامه جامع و عملی است که به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های لازم برای مدیریت و اجرای فرآیند جانشین پروری در سازمان خود را به دست آورید. این دوره با استفاده از ویدیوهای آموزشی کوتاه و مفید در پنج فصل طراحی شده است تا شما بتوانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن، دانش مورد نیاز را کسب کنید. این دوره آموزش جانشین پروری برای چه کسانی مناسب است؟ این دوره آموزش جانشین پروری برای افرادی که در حوزه مدیریت منابع انسانی، مدیریت سازمان‌ها، یا حتی مدیران میانی و ارشد که مسئولیت توسعه و ارتقاء کارکنان را بر عهده دارند، مناسب است. همچنین، این دوره برای افرادی که قصد دارند با فرآیندهای جانشین پروری آشنا شوند و در سازمان خود به کار بگیرند، ایده‌آل است. اگر به دنبال یادگیری نحوه شناسایی و توسعه کارکنان مستعد برای نقش‌های کلیدی سازمان خود هستید، این دوره برای شما طراحی شده است. در دوره آموزش جانشین پروری چه چیزی یاد می‌گیرید؟ با شرکت در این دوره آموزش جانشین پروری ، شما با تمام جنبه‌های جانشین پروری آشنا خواهید شد و یاد می‌گیرید که چگونه فرآیندهای لازم را در سازمان خود پیاده‌سازی کنید. این دوره به شما کمک می‌کند تا بتوانید جانشینان بالقوه را شناسایی کرده، معیارهای لازم برای انتخاب آنها را تعیین کنید، و فرآیند مستندسازی این جانشین‌ها را به صورت دقیق انجام دهید. همچنین، شما خواهید آموخت که چگونه به بهترین شکل ممکن، جانشینان را در سازمان خود معرفی و آماده کنید. دوره برنامه‌ریزی جانشینی تضمین می‌کند که افراد بسیار واجد شرایط در تمام پست‌های حیاتی شما وجود خواهند داشت، نه فقط امروز، بلکه فردا، سال آینده و پنج سال دیگر. بررسی استعدادهای غنی به رهبران کمک می‌کند تا قدرت فعلی خود را درک کنند و برنامه‌هایی برای بهبود فراهم کنند. در این دوره با پیاده‌سازی و تسهیل فرایند برنامه‌ریزی جانشین‌پروری آشنا می‌شوید. همچنین کشف کنید که چگونه رویکردی ایجاد کنید که به سازمان شما امکان می دهد خط لوله رهبری خود را کامل و جاری نگه دارد. داشتن افراد مناسب در مکان‌های مناسب، تضمین خواهد کرد که استعداد شما، مزیت رقابتی شماست.
دوره آموزش برنامه‌ریزی جانشین‌پروری دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 48 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Bonnie Hagemann مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 139,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه‌ریزی جانشین‌پروری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی