اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ایمنی بهداشت و ضروریات محیط زیست - HSE سطح 1
مسیر آموزشی

آموزش ایمنی بهداشت و ضروریات محیط زیست - HSE سطح 1

179,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.7/5
وضعیت قیمت: 179,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر2
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.2
  • مدرس:Oluseye Kolawole2
  • زمان:1 ساعت و 29 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در دوره آموزش ایمنی بهداشت و ضروریات محیط زیست - HSE سطح 1 چه می‌آموزیم؟ در این دوره هر آنچه به عنوان یک مبتدی در مدیریت ایمنی بهداشت و محیط زیست باید بدانید را یاد خواهید گرفت. دوره آموزش ایمنی بهداشت و ضروریات محیط زیست به اصول اساسی بهداشت و ایمنی در محیط کار می‌پردازد. این دوره 8 اصل محیط کار ایمن را بررسی می‍کند و شرکت‍کنندگان را با فلسفه بهداشت و ایمنی در محل کار آشنا می‌کند. این دوره شرکت‌کنندگان را با اصطلاحات و تعاریف کلیدی HSE آشنا می‌کند و فرآیند شناسایی خطرات، انجام ارزیابی ریسک و کنترل ریسک‌ها با استفاده از رویکرد سلسله مراتب کنترل‌ها را مورد بحث قرار می‌دهد. شرکت‌کنندگان در این دوره همچنین از نقش‌‌ها و مسئولیت‌‌های HSE در محل کار آگاه می‌شوند و قوانین مربوط به HSE که افراد باید در محل کار از آنها آگاه باشند را می‌آموزند. آنچه در این دوره یاد خواهید گرفت: آشنایی با اصول اساسی HSE درک اهمیت استانداردهای بهداشت، ایمنی و رفاه در محیط کار یادگیری اصطلاحات رایج در HSE از جمله خطرات، ریسک، برخورد احتمالی، حوادث و غیره یادگیری نقش‌ها و مسئولیت‌های HSE در محل کار آگاهی و از علل و اثرات اصلی سلامت و ایمنی ضعیف در محل کار نحوه کنترل خطرات و ریسک در محل کار یادگیری علل صدمات و بیماری، دلایل رخ دادن تصادفات همچنین اثرات تصادفات و نحوه گزارش تصادفات و حوادثی که در نزدیکی شما رخ می‌دهند آشنایی با قوانین HSE در محل کار آشنایی با نقش‌ها و مسئولیت‌های HSE را در محل کار  این دوره برای چه کسانی مناسب است؟ این یک دوره مبتدی برای کسانی است که در زمینه ایمنی و بهداشت شغلی یا ایمنی بهداشت و محیط زیست کاملا  تازه وارد هستند. برای هر کسی که به دنبال دانش اولیه در مورد نحوه مدیریت بهداشت و ایمنی در محل کار است.
دوره آموزش ایمنی بهداشت و ضروریات محیط زیست - HSE سطح 1 دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 29 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Oluseye Kolawole مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 179,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ایمنی بهداشت و ضروریات محیط زیست - HSE سطح 1 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی