اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش جهان شطرنج با پیشرفت گام به گام
مسیر آموزشی

آموزش جهان شطرنج با پیشرفت گام به گام

629,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 629,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

من فرزاد بلورچی‌فرد، فیده‌مستر (FM) و با حدود ۲۰ سال تجربه حرفه‌ای در رشتهٔ شطرنج، معتقدم بدون شک اصلی‌ترین دلیل درجازدن و کندی پیشرفت دوستداران این رشته، عدم آگاهی یا عدم درک عمیق از اصول و مفاهیم اساسی این جهان رمزآلود است. بعد از پخش مینی‌سریال محبوب گامبی وزیر (The Queen's Gambit - 2020) طیف زیادی از مردم سراسر دنیا متوجه جذابیت و هیجان پنهان شطرنج شدند. به دلیل امکان انجام بازی شطرنج به‌صورت آنلاین یعنی بدون صرف هزینه و بدون نیاز به ادوات اولیه و جابه‌جایی فیزیکی و تنها با داشتن یک تلفن همراه یا لپ‌تاپ، جهش عظیمی در تعداد مخاطبین این رشته به وجود آمد.  صرفاً با بازی‌کردن و درگیرشدن با چالش‌های شطرنج می‌توان سرگرم شد و از آن لذت برد؛ اما همواره پیشرفت در یک زمینه، می‌تواند پیشران اصلی در دوام علاقه‌مندی و انگیزهٔ فرد باشد و من معتقدم بدون شک اصلی‌ترین دلیل درجازدن و کندی پیشرفت دوستداران این رشته، عدم آگاهی یا عدم درک عمیق از اصول و مفاهیم اساسی این جهان رمزآلود است.  در تمام مسیر یادگیری شطرنج حضور فردی باتجربه‌تر در کنار شطرنج‌باز مهم است؛ اما اهمیت این موضوع در قدم‌های اولیه چندین برابر است؛ چون اگر گیرنده‌های اولیهٔ بازیکن اشتباه یا نادقیق پایه‌گذاری و تنظیم شوند ۱۰۰٪ در دریافت دانش‌های بعدی عمیقاً اختلال به وجود می‌آید.  موانع احتمالی شما دوستداران شطرنج:   مانع ۱: نداشتن زمان آزاد منظم و کافی برای اختصاص به یادگیری شطرنج  مانع ۲: عدم دسترسی به مربی با دانش صحیح و عمیق از شطرنج که تجربهٔ حداقل چند سال بازیکنی در سطح مطلوبی را داشته باشد  مانع ۳: هزینهٔ در اختیار گرفتن یک مربی مناسب  مانع ۴: در صورت تصمیم برای یادگیری خودآموز، در اختیار نداشتن ادوات اولیه (هر چند به نسبت دیگر رشته‌ها بسیار ارزان) مثل صفحه و مهرهٔ استاندارد و غیره.  مانع ۵: در صورت تصمیم برای یادگیری خودآموز، نبود منبع قابل‌اطمینان و منسجم مخصوصاً برای یادگیری قدم‌های مهم اولیه  وجود موارد بالا، علاوه بر علاقهٔ شخصی و جنبه‌های شغلی - تخصصی و مالی، انگیزهٔ من شد تا تلاش کنم شاید یک‌بار برای همیشه این موانع را تا حد توان و امکان بر طرف کنم.  این دوره برای چه افرادی مناسب است؟  ۱: افرادی که هیچ آشنایی قبلی‌ای با شطرنج ندارند و علاقه‌مند به ورود به این دنیا هستند قطعاً بیشترین استفاده را خواهند برد.  ۲: افرادی که به‌صورت پراکنده با قوانین شطرنج (مثل حرکت مهره و چگونگی و هدف بازی) آشنا هستند؛ اما این اطلاعات به‌گونه‌ای ناقص یا نادقیق است.  ۳: افرادی که به طور کامل قوانین شطرنج را مسلط هستند؛ اما ابزار چندانی برای تشخیص حرکات خوب از بد و تصمیم‌گیری درست در وضعیت را ندارند.  ۴: افرادی که در سایت‌های آنلاین بازی می‌کنند و ریتینگی (Rating) پایین‌تر از حدود ۱۵۰۰ دارند.
دوره آموزش جهان شطرنج با پیشرفت گام به گام دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 15 ساعت و 28 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط فرزاد بلورچی فرد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 629,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جهان شطرنج با پیشرفت گام به گام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی