اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش معتبرسازی داده‌ها در اکسل 2016
مسیر آموزشی

آموزش معتبرسازی داده‌ها در اکسل 2016

119,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 119,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :4 نظر4.2
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Dennis Taylor0
  • زمان:1 ساعت و 33 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این دوره به شما نشون میدیم چطوری میتونین نوع اعداد ورودیتون رو محدود کنین، چطوری پیامهای خطا و هشدار رو ایجاد کنین و چطوری لیست های کشویی رو به عنوان راهی برای اطمینان از صحت و حذف خطاهای تایپی، بوجود بیارین. همچنین روش هایی برای کنترل اطلاعات ورودی، تاریخ و زمان و محدود کردن طول ورودی های متن رو نشونتون میدیم. اینا روش های سریع و آسون، برای افزایش دقت داده ها هستن!
دوره آموزش معتبرسازی داده‌ها در اکسل 2016 دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 33 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Dennis Taylor مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 119,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش معتبرسازی داده‌ها در اکسل 2016 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی