اطلاعات دوره
آموزش ویندوز سرور 2016 در سرور مجازی
مسیر آموزشی

آموزش ویندوز سرور 2016 در سرور مجازی

80,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 80,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:46 نظر3
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:روزبه مشایخی3
  • زمان:6 ساعت و 28 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش ویندوز سرور 2016 در سرور مجازی شرکت مایکروسافت بعد از ارائه ویندوز 10 و مجموعه نرم افزارهای آفیس 2016 محصول محبوب خود، ویندوز سرور 2016 را در همان سال به کاربران عرضه کرد. ویندوز سرور 2016 در مقایسه با نسخه‌های قبلی ویندوز سرور قابلیت‌های بسیار بالایی دارد.   ویژگی‌های ویندوز سرور 2016:   نانوسرور بارزترین مشخصه ویندوز سرور 2016 است. نانو سرور یک ویندوز سرور بهبود داده شده ابری برای […]
دوره آموزش ویندوز سرور 2016 در سرور مجازی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 28 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط روزبه مشایخی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 80,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ویندوز سرور 2016 در سرور مجازی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

reza.armandian

اصلا خوب نبود.مدرس خودشم نمیدونه چی داره میگه

ngarm0

برای اولین باره دارم نظرمو میگم واقعا خواب آور بود این دوره متاسفانه مدرس اصلا انرژی نداشت انگار داشت قصه میگفت

بهزاد

سلام وقت بخیر.خیلی تشکر از مطالب بسیار مفیدتون اجرتون باخدا من کامل نصب کردم سرور 2012 منتها هنگام تعیین پسوورد که فکر کنم ضروریه برای ادمینستور هر پسووردی تعیین میکنم قبول نمیکنه

علیرضا احمدی

سلام و عرض ادب. متن خطایی که میده چیه عزیز؟

سیدمصطفی علیایی

سلام آپدیت کردید دوره رو میشه بعد خرید این دوره آپدیتشو گرفت

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی