اطلاعات دوره
فیلم آموزش انتخاب سرور فیزیکی یا سرور مجازی
مسیر آموزشی

فیلم آموزش انتخاب سرور فیزیکی یا سرور مجازی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی به نحوه انتخاب میان سرور فیزیکی یا مجازی پرداختیم که در انتخاب زیر ساخت خود به چه نکاتی باید توجه نماییم.-با دانلود رایگانبه زبان فارسی یکی از دغدغه‌های بسیار مهم مدیران IT انتخاب زیرساخت مناسب جهت استفاده هرچه بهتر از منابع، I/O، کارایی، امنیت سرور و... است. آیا باید سرور فیزیکی تهیه کرد یا سرور مجازی؟  اگر شما آندسته از مدیران زیرساخت هستید و به دنبال این می گردید که سرور فیزیکی برای پروژه شما مناسب تر است یا سرور مجازی پس این مقاله رو دنبال کنید. می توان گفت مجازی سازی در پیاده سازی زیرساخت IT معمول به نظر می رسد و مدیران بدون در نظر گرفتن شرایط سازمان خود اقدام به نصب و راه اندازی این سامانه می نمایند.
دوره فیلم آموزش انتخاب سرور فیزیکی یا سرور مجازی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 21 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط وحید چشمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش انتخاب سرور فیزیکی یا سرور مجازی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

محمد دبیری

سلام خسته نباشید .کیفیت صدا خوب نبود.و محتوا چندان دلچسب ارایه نشد.ممنون از زحماتی که میکشید.

mehran samieifar

مرسی عالی بود

عبدالمحمد مشرقی

عالیه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی