اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رایگان بازاریابی الکترونیکی
مسیر آموزشی

آموزش رایگان بازاریابی الکترونیکی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :8 نظر4.5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:علیرضا شیخ0
  • زمان:20 ساعت و 39 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در دوره بازاریابی دیجیتال شما آشنایی کلی با تبلیغات و بازاریابی دردنیای دیجیتال را بدست آورده و با ابزارها و تکنیک های مدرن بازاریابی آشنا می‌شوید.  در این دوره، شما با مفاهیم مختلف بازاریابی دیجیتال، از جمله بازاریابی محتوا، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی در شبکه های اجتماعی، و بهینه سازی موتور جستجو (SEO) آشنا خواهید شد. در پایان این دوره، شما با تمام جنبه های بازاریابی دیجیتال آشنا خواهید شد و می توانید استراتژی های بازاریابی خود را برای دنیای دیجیتال اجرا کنید. این دوره برای کسانی که می خواهند در حوزه بازاریابی دیجیتال کار کنند یا کسب و کار خود را در اینترنت توسعه دهند، بسیار مفید است.   (این دوره با همکاری آقای محمد قرائی، از دانشجویان دانشکده مدیریت، علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر گردآوری شده است.)
دوره آموزش رایگان بازاریابی الکترونیکی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 20 ساعت و 39 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط علیرضا شیخ مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان بازاریابی الکترونیکی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی