اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رایگان مدل های کسب‌ و‌ کار پلتفرمی
مسیر آموزشی

آموزش رایگان مدل های کسب‌ و‌ کار پلتفرمی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

برخلاف کسب و کارهای سنتی که به آنها اصطلاحاً کسب‌وکار های "pipeline" گفته می شود، پلتفرم ها به شکلی متفاوت تولید ارزش افزوده می‌کنند.مدل کسب و کار پلتفرمی زیربنای موفقیت بسیاری از برجسته‌ترین و قدرتمندترین شرکت‌های امروزی از گوگل، آمازون و مایکروسافت گرفته تا Uber، Airbnb و eBay است.  این دوره آموزشی به دانشجویان MBA کمک می‌کند تا بر مفاهیم و شیوه‌های اساسی مدل‌های کسب‌وکار پلتفرمی در سطوح عملیاتی و استراتژیک تسلط پیدا کنند. این دوره پلتفرم ها را به عنوان یک مدل کسب و کار منحصربفرد معرفی می کند و آنها را از کسب و کارهای سنتی متمایز می کند و شامل دو بخش اصلی برای توضیح این مدل ها است.در قسمت اول، مدل های مختلف پلتفرم ها در زمینه های مختلف کسب‌وکار معرفی می‌شود. در قسمت دوم، اصول طراحی پلتفرم معرفی می‌شود.  سرفصل های دوره: مقدمه ای بر مدل‌های کسب‌و‌کار پلتفرمی اثر شبکه ای و قدرت پلتفرم هوش مصنوعی در پلتفرم‌ها ساختار و طراحی استقرار پلتفرم استراتژی های درآمدی مدل حکمرانی پلتفرم سنجه های عملکردی
دوره آموزش رایگان مدل های کسب‌ و‌ کار پلتفرمی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 19 ساعت و 57 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمد بشیر صدیقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان مدل های کسب‌ و‌ کار پلتفرمی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی