اطلاعات دوره
آموزش مدل خوشه های کسب و کار و زنجیره ارزش
مسیر آموزشی

آموزش مدل خوشه های کسب و کار و زنجیره ارزش

569,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 569,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:علیرضا تهمورسی4.9
  • زمان:8 ساعت و 20 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اخیرا موضوع توسعه اشتغال و کسب و کار مورد توجه بسیاری از نهادها و دستگاه های دولتی و غیردولتی قرار گرفته است. هر یک از این نهادها طی یک مدل مشخص اقدام به ارائه خدمات و مداخلات توسعه ای می نمایند. ضرورت بهره گیری از این فرادرس، آشنایی با یک دوره تخصصی تسهیل گری در مدل تخصصی خوشه های کسب و کار خواهد بود. از این رو مخاطبان این آموزش بعد از گذراندن آن، از یک نگرش سیستمی در طراحی و پیاده سازی پروژه های توسعه اقتصاد منطقه (خوشه کسب و کاری) برخوردار خواهند شد. از آنجایی که در خوشه های کسب و کاری عمدتا بنگاه های خرد و کوچک ایفای نقش می کنند و این بنگاه ها به تنهایی توان رقابت و توسعه در بعد کلان ندارند، توجه به مدل های اقتصاد منطقه ای همچون مدل خوشه کسب و کاری اهمیت ویژه ای می یابد تا از طریق آن بتوان توسعه متوازن یک منطقه را تحقق بخشید.
دوره آموزش مدل خوشه های کسب و کار و زنجیره ارزش دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 20 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علیرضا تهمورسی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 569,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدل خوشه های کسب و کار و زنجیره ارزش را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رشته جامعه شناسی سراسر اینترنت را در صفحه رشته جامعه شناسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

من خودم مدرس هستم و متوجه شدم این مدرس تو این زمینه قبلا کار کرده و با این فضا آشنا بود و آموزش کاملا کاربردی بود.

کاظم

سپاس از استاد محترم و مجموعه فرادرس تدریس و ارائه مطلب عالی بود.

Hossein Moazen

عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی