اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مبانی محاسبات و کامپیوترهای کوانتومی
مسیر آموزشی

آموزش مبانی محاسبات و کامپیوترهای کوانتومی

629,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 629,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در سال‌های اخیر کامپیوترهای کوانتومی به عنوان رقیب محاسباتی کامپیوترهای کلاسیک از رونق بسیاری برخوردار شده‌اند چرا که به‌نوعی غیرممکن‌ها در رایانش را برای ما ممکن کرده‌اند و ورود مباحث نظری به آزمایشگاه باعث شده است تا توجه‌ها به سمت این فناوری جلب گردد. رایانه‌های کوانتومی با استفاده از قوانین کوانتومی توان پردازشی چند میلیون یا میلیارد برابری نسبت به کامپیوترهای کلاسیک به ما می‌دهند. همچنین دیگر حوزه‌های فناوری کوانتومی مانند توزیع کلید کوانتومی یا حسگرهای کوانتومی مزیت‌های بی‌شماری نسبت به همنوعان کلاسیکی خود دارند.  معرفی دوره آموزش مبانی محاسبات و کامپیوترهای کوانتومی  موارد گفته شده در بالا موجب گردید تا این دوره آموزش محاسبات و فیزیک کوانتم در ۸ ساعت آماده شود تا کمک شایانی به عزیزان علاقه‌مند کند. تلاش شده است که در آن موضوعات گسترده به حد کفایت گنجانده شوند تا افرادی که این دوره را می‌گذرانند با دید بازتری نسبت به تعیین مسیر آینده‌ی خود اقدام کنند به این معنی که به اندازه‌ی ممکن دیگر حوزه‌های فناوری‌های کوانتومی مانند توزیع کلید یا سخت‌افزار کوانتومی علاوه بر رایانش کوانتومی نیز در آن قرار داده شده‌اند. گذراندن این دوره به شما این امکان را می‌دهد که ضمن آشنایی با همه‌ی حوزه‌های تخصصی در انتخاب حوزه‌ی تخصصی مناسب خودبینش روشن‌تری داشته باشید.  این دوره برای چه کسانی مناسب است؟  این دوره برای افرادی مناسب است که آشنایی قبلی با این مباحث ندارند یا به‌تازگی وارد این حوزه شده‌اند و قصد دارند دانش خود را نسبت به موضوعات و پیشرفت‌های فناوری روز دنیا به‌اندازه‌ای بالا ببرند. مخاطبین اصلی این دوره افراد زیر هستند: . دانشجویان و دانش‌آموختگان فیزیک. مهندسین برق. مهندسین کامپیوتر. دانشجویان و دانش‌آموختگان علوم کامپیوتر. سایر علاقه‌مندان  سر فصل‌های این دوره چه هستند؟  سر فصل‌های این دوره از پایه‌ای‌ترین مباحث فیزیکی آغاز می‌شود و تا حد مفاهیم اولیه و کاربردی پیش می‌رود:   مبانی کوانتومی:   فضای هیلبرت و بردار حالت  ضرب‌های مختلف بردارهای حالت  عملگرها  کره بلاخ  حالت‌های درهم‌تنیده و ضربی  محاسبات کوانتومی:   معیارهای دی‌وینچنزو  قضیه کپی ممنوع!  گیت‌های تک کیوبیتی (گیت‌های پائولی، هادامارد و...)  گیت‌های چند کیوبیتی (گیت‌های CX، Toffoli و...)  فرابرد کوانتومی  الگوریتم‌های کوانتومی:   الگوریتم دویچ-جوشا  الگوریتم برنشتاین-وزیرانی  الگوریتم سیمون  رمزنگاری RSA  الگوریتم شور  الگوریتم جستجوی گروور برنامه‌نویسی کوانتومی:  مقدمات کار با QISKIT  توزیع کلید کوانتومی:  پروتکل BB84  سخت‌افزار کوانتومی:   کامپیوتر کوانتومی ابررسانا  تصحیح خطای کوانتومی
دوره آموزش مبانی محاسبات و کامپیوترهای کوانتومی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 42 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط پویا تراب زاده کاشی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 629,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبانی محاسبات و کامپیوترهای کوانتومی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی