اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مراحل برنامه‌ریزی پروژه
مسیر آموزشی

آموزش مراحل برنامه‌ریزی پروژه

319,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 319,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

معرفی جامع دوره آموزش برنامه‌ریزی پروژه دوره آموزش برنامه‌ریزی پروژه، یک راهنمای کامل و کاربردی برای ورود به دنیای مدیریت موفق پروژه‌ها است. این دوره با رویکردی عملی و گام‌به‌گام، شما را با تمامی مراحل و مفاهیم کلیدی برنامه‌ریزی پروژه آشنا می‌کند. این دوره آموزش برنامه‌ریزی پروژه برای چه کسانی مناسب است؟ مدیران پروژه: افرادی که مسئولیت هدایت و کنترل پروژه‌ها را بر عهده دارند. کارشناسان کنترل پروژه: کسانی که وظیفه نظارت بر پیشرفت پروژه و اطمینان از تحقق اهداف را دارند. دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مدیریت و مهندسی: افرادی که به دنبال کسب مهارت‌های عملی در حوزه مدیریت پروژه هستند. علاقه‌مندان به حوزه مدیریت: همه کسانی که به دنبال یادگیری اصول و روش‌های مدیریت پروژه برای بهبود عملکرد خود هستند. با شرکت در این دوره آموزش برنامه‌ریزی پروژه چه چیزی یاد می‌گیرید؟ با گذراندن این دوره آموزش برنامه‌ریزی پروژه، شما قادر خواهید بود: شروع مرحله برنامه‌ریزی: با اصول اولیه برنامه‌ریزی پروژه آشنا شده و نحوه شروع صحیح یک پروژه را فرا بگیرید. ساخت طرح پروژه: یک طرح جامع و دقیق برای پروژه خود تهیه کنید که شامل تمامی جزئیات و فعالیت‌های مورد نیاز باشد. مدیریت بودجه و تدارکات: منابع مالی پروژه را به طور مؤثر مدیریت کرده و تدارکات مورد نیاز را به موقع تأمین کنید. مدیریت مؤثر ریسک: ریسک‌های احتمالی پروژه را شناسایی و ارزیابی کرده و برای مقابله با آن‌ها برنامه‌ریزی کنید. سازماندهی ارتباطات و اسناد: ارتباطات مؤثر با اعضای تیم و ذینفعان پروژه را برقرار کرده و اسناد پروژه را به صورت منظم سازماندهی کنید. در دوره آموزش مراحل برنامه‌ریزی پروژه؛ به بررسی چگونگی ترسیم یک پروژه، چرخه عمر پروژه و مرحله برنامه‌ریزی میپردازیم.  شما اجزای کلیدی برنامه‌ریزی پروژه، نحوه برآورد دقیق زمان و نحوه تعیین نقاط عطف را بررسی خواهید کرد. در مرحله بعد، نحوه ساخت و مدیریت بودجه و نحوه عملکرد فرآیندهای تدارکی را یاد می‌گیرید. سپس، با ابزارهایی آشنا می‌شوید که می‌توانند به شما در شناسایی و مدیریت انواع مختلف ریسک و نحوه استفاده از یک برنامه مدیریت ریسک برای تشخیص و حل خطرات کمک کنند. در نهایت، نحوه پیش‌نویس کردن و مدیریت یک برنامه ارتباطی و نحوه سازماندهی اسناد پروژه را یاد خواهید گرفت. کارمندان گوگلی که در حال حاضر در این زمینه کار می‌کنند شما را راهنمایی می‌کنند. آن‌ها به طور عملی و با ارائه مثال‌های شبیه‌سازی شده به شما آموزش می‌دهند و برخی از بهترین ابزارها و منابع مورد استفاده در این زمینه را به شما معرفی می‌کنند. برای گذارندن این دوره هیچ سابقه کاری‌ای لازم نیست. در پایان این دوره، شما قادر خواهید بود: شرح دادن هر مرحله از برنامه‌ریزی پروژه و اهمیت آن‌ها شرح چرایی اهمیت نقاط عطف و چگونگی تنظیم آن‌ها ایجاد تخمین‌های دقیق زمانی و شرح تکنیک‌هایی برای گرفتن تخمین زمانی از اعضای تیم شناسایی ابزارها و بهترین شیوه‌ها برای ایجاد یک طرح پروژه و برنامه مدیریت ریسک نحوه تخمین بودجه، پیگیری و حفظ آن شرح فرآیند تدارکات و شناسایی اسناد کلیدی تدارکی ایجاد طرح ارتباطی تهیه و توضیح دادن درباره نحوه مدیریت آن شرح ضرورت طرح پروژه و اجزای آن
دوره آموزش مراحل برنامه‌ریزی پروژه دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 41 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Google Career Certificates مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 319,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مراحل برنامه‌ریزی پروژه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی