اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش جامع سالیدورکس (SOLIDWORKS) - Part Design and Drawing
مسیر آموزشی

آموزش جامع سالیدورکس (SOLIDWORKS) - Part Design and Drawing

839,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 839,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نرم‌افزار سالیدورکس (SOLIDWORKS) یک نرم‌افزار طراحی سه‌بعدی به کمک رایانه (CAD) است. هر طراح و مهندسی باید با یک یا چند نرم‌افزار طراحی سه‌بعدی آشنا شود و روی آن به تسلط بالایی برسد. یکی از مناسب‌ترین نرم‌افزارهای طراحی سه‌بعدی نرم‌افزار سالیدورک است. از مزایای نرم‌افزار سالیدورک می‌توان به محیط آسان و کاربرپسند، گستردگی محیط‌های طراحی، امکانات بسیار زیاد در طراحی دوبعدی و سه‌بعدی و قابلیت اتصال به نرم‌افزارهای دیگر اشاره نمود. این نرم‌افزار توسط شرکت Dassult System فرانسوی ساخته شده است. این شرکت نرم‌افزارهای مختلفی تولید می‌کند ولی دو عنوان CATIA و SOLIDWORKS بیشتر از سایرین مورداستفاده قرار می‌گیرند.   معرفی دوره آموزش جامع سالیدورکس برای تولید محصولات یادگیری یک نرم‌افزار سه‌بعدی بسیار مهم است. ما در این دوره از ابتدا و مقدمات نرم‌افزار سالیدورکس (SOLIDWORKS)  شروع کرده و بدون هیچ پیش‌نیازی به بررسی نرم‌افزار سالیدورک (SOLIDWORKS)  می‌پردازیم. در ابتدای آموزش با محیط کلی نرم‌افزار آشنا شده و به بررسی زبانه‌های نرم‌افزار می‌پردازیم. در ادامه محیط دوبعدی (sketch) را آغاز کرده و ابزارهای محیط دوبعدی نرم‌افزار سالیدورک را بررسی می‌کنیم. سپس به سراغ تمرین دوبعدی می‌رویم و چندین مثال پرکاربرد دوبعدی را آموزش می‌دهیم. بعد از محیط دوبعدی محیط سه‌بعدی (features) آغاز می‌شود. یکی از مهم‌ترین محیط‌ها محیط سه‌بعدی نرم‌افزار سالیدورک است. به‌صورت کامل  جزئیات تمام بخش‌های محیط سه‌بعدی را مورد بررسی قرار دادیم. برای کنار هم قراردادن و مونتاژ قطعات وارد محیط مونتاژ یا اسمبلی (assembly) می‌شویم. در این محیط کنار هم قرارگرفتن قطعات و همچنین روش آوردن قطعات استاندارد  به محیط نرم‌افزار سالیدورکس آموزش‌داده‌شده است. در نهایت وارد محیط نقشه‌کشی صنعتی یا محیط drawing می‌شویم  و خروجی‌های طراحی شده در محیط نرم‌افزار سالیدورکس به‌صورت نقشه‌های صنعتی دوبعدی به دست می‌آید. در کنار این مطالب اصلی روش رندرگیری  (render) و ایجاد عکس از قطعات نیز به‌صورت کامل آموزش‌داده‌شده است.   هدف از برگزاری دوره آموزش جامع سالیدورکس چیست؟ این دوره آموزشی بدون هیچ پیش‌نیازی شمارا به سطح بالایی در طراحی صنعتی می‌رساند و بعد از گذراندن این دوره آموزشی می‌توانید قطعات مختلف صنعتی را در نرم‌افزار سالیدورکس طراحی کنید.  درصورتی‌که شما یک صنعتگر یا دانشجو هستید و قصد دارید قبل از شروع به ساخت قطعه یا دستگاه موردنظر خود، یک مدل سه‌بعدی از آن را ببینید، می‌توانید از این نرم‌افزار استفاده کنید. هدف اصلی دوره تسلط شما در زمینه طراحی دوبعدی، سه‌بعدی، مونتاژ، نقشه‌کشی و رندرگیری در سالیدورک است. لازم به ذکر است که این دوره به‌صورت کامل تمام جزئیات ابزارهای نرم‌افزار سالیدورک را پوشش داده است.   دوره آموزش جامع سالیدورکس برای چه کسانی مناسب است؟ این دوره مناسب تمام افراد علاقه‌مند به صنعت و تولید است. تمام دانشجویان رشته‌های صنعتی و فعالان صنعتگر می‌توانند از این دوره استفاده کنند.
دوره آموزش جامع سالیدورکس (SOLIDWORKS) - Part Design and Drawing دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 16 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط مهدی شمشیری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 839,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع سالیدورکس (SOLIDWORKS) - Part Design and Drawing را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی