اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
مقدمه‌ای بر واقعیت مجازی، افزوده و ترکیبی
مسیر آموزشی

مقدمه‌ای بر واقعیت مجازی، افزوده و ترکیبی

119,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.6/5
وضعیت قیمت: 119,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

 آیا تابه‌حال یک هدست واقعیت مجازی استفاده کرده‌اید و فناوری فراگیر را برای خود تجربه کرده‌اید؟ شاید شما با یک اپلیکیشن واقعیت افزوده از طریق گوشی خود در بازی‌هایی مانند پوکمون گو بازی کرده‌اید؟ اگر واقعیت مجازی یا واقعیت افزوده را مستقیماً تجربه نکرده‌اید، آیا در مورد آن در داستان‌های تخیلی خوانده‌اید یا نمونه‌هایی از واقعیت ترکیبی را در فرهنگ پاپ دیده‌اید؟ در این دوره قصد داریم به فناوری واقعیت گسترده (XR) بپردازیم که شامل واقعیت مجازی (VR), واقعیت افزوده (AR) و واقعیت ترکیبی (MR) است. در این دوره سعی شده که مطالب به صورت کوتاه و مفید ارائه شود به طوری که بتوانید درباره این فناوری و آینده آن با دیگران بحث کنید. در این دوره سعی شده مطالب به دور از تعاریفی که اغلب در جامعه جاافتاده عمل شود و گام بزرگی برای یک تعریف جامع از این فناوری باشد.
دوره مقدمه‌ای بر واقعیت مجازی، افزوده و ترکیبی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 32 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمد جواد حسن پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 119,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره مقدمه‌ای بر واقعیت مجازی، افزوده و ترکیبی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی