اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ایجاد تغییر با Malala Yousafzai
مسیر آموزشی

آموزش ایجاد تغییر با Malala Yousafzai

139,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 139,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :7 نظر4.9
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Malala Yousafzai0
  • زمان:1 ساعت و 44 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در دوره آموزش ایجاد تغییر با Malala Yousafzai از ملاله، فعال و برنده جایزه نوبل می‌آموزید که چگونه در جامعه خود فعال باشید، از تحقیق و استراتژی گرفته تا اقدام و تأثیر. وقتی ملاله برای اولین بار ایستادگی کرد ، تنها یک باور داشت، اینکه تمامی دختران پاکستانی باید از حق تحصیل برخوردار باشند. حالا جوان‌ترین برنده جایزه نوبل اینجاست تا به شما یاد بدهد که چطور از محله و محیط زندگی خود شروع کنید و با ناعدالتی‌ها در زندگی روزمره خود و جهان مقابله کنید. روش ملاله که با آن آشنا خواهید شد از چهار مرحله اصلی تشکیل شده : تحقیق درباره مشکل ، ساخت یک استراتژی ، اقدام کردن و تاثیرگذاری. 
دوره آموزش ایجاد تغییر با Malala Yousafzai دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 44 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Malala Yousafzai مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 139,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ایجاد تغییر با Malala Yousafzai را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی