اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش توسعه برنامه‌های Android با App-Inventor
مسیر آموزشی

آموزش توسعه برنامه‌های Android با App-Inventor

149,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.2/5
وضعیت قیمت: 149,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Kenneth W T Leung0
  • زمان:2 ساعت و 52 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

MIT App Inventor یک محیط توسعه یکپارچه برنامه‌های کاربردی وب است که در ابتدا توسط گوگل ارائه شد و اکنون توسط موسسه فناوری ماساچوست(MIT) نگهداری می‌شود. این پلتفرم به تازه‌واردان برنامه‌نویسی رایانه اجازه می‌دهد تا نرم‌افزارهای کاربردی (برنامه‌ها) را برای دو سیستم عامل(OS) :  Android و iOS ایجاد کنند، که از 20 ژانویه 2023، در مرحله آزمایش نهایی بتا است. این نرم‌افزار رایگان و منبع باز است که تحت مجوز دوگانه منتشر شده است: مجوز Creative Commons Attribution ShareAlike 3.0 Unported و مجوز Apache 2.0 برای سورس کد. از یک رابط کاربری گرافیکی (GUI) بسیار شبیه به زبان‌های برنامه‌نویسی Scratch و StarLogo استفاده می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد برنامه‌ای با کشیدن و رها کردن اشیاء بصری ایجاد کنند که می‌تواند بر روی دستگاه‌های Android و iOS آزمایش شود و برای اجرا به عنوان یک برنامه اندروید ساخته شود. این برنامه از یک برنامه همراه استفاده می‌کند که امکان آزمایش و اشکال‌زدایی زنده را می‌دهد. در ایجاد App Inventor، گوگل از تحقیقات قبلی قابل توجهی در محاسبات آموزشی و کارهای انجام شده در Google در محیط‌های توسعه آنلاین استفاده کرد. App Inventor و پروژه‌های دیگر مبتنی بر تئوری‌های یادگیری ساخت‌گرا هستند که بر این نکته تأکید دارند که برنامه‌نویسی می‌تواند وسیله‌ای برای درگیر کردن ایده‌های قدرتمند از طریق یادگیری فعال باشد. به این ترتیب، این بخشی از یک جنبش مداوم در کامپیوتر و آموزش است که با کار سیمور پیپرت و گروه آرم MIT در دهه 1960 آغاز شد و همچنین با کار میچل رسنیک در Lego Mindstorms و StarLogo خود را نشان داد. App Inventor همچنین از استفاده از داده‌های ابری از طریق مؤلفه CloudDB خود پشتیبانی می‌کند.  این دوره برای چه کسانی است:  دانشجویان کارشناسان مهندسی نرم افزار و اساساً هر کسی که می‌خواهد نرم افزار تحت سیستم عامل ها Android و ios بدون کد‌نویسی توسعه دهد. کیفیت تدریس و موضوع کاربردی این دوره باعث شده است که بیش از 58 هزار دانشجو در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند و دوره امتیاز 4.6 از 5 را طبق نظر دانشجویان دریافت کند.
دوره آموزش توسعه برنامه‌های Android با App-Inventor دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 52 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Kenneth W T Leung مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 149,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش توسعه برنامه‌های Android با App-Inventor را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی