اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی محاسباتی دارو
مسیر آموزشی

آموزش طراحی محاسباتی دارو

439,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 439,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

امروزه طراحی دارو برای بیماری‌های جدید با روش‌های محاسباتی در دنیا بسیار فراگیر شده است، این روش‌ها مدت زمان، هزینه و ریسک طراحی دارو برای بیماری‌های مختلف به شدت پایین آورده. کاربرد روش‌های محاسباتی در طراحی دارو و واکسن در دوران شیوع بیماری کرونا به وضوح مشخص بود.  در برخی از کشورهای پیشرفته طراحی دارو به عنوان یک رشته‌ی دانشگاهی ارائه می‌شود و بازار کار این رشته به شدت بازار کار خوبی است. علاوه بر این کسانی که قصد ادامه‌ی تحصیل در این رشته و یا رشته‌های مرتبط را دارند، نیاز است که به صورت تخصصی با طراحی دارو آشنایی داشته باشند. ما در این دوره تمام روش‌های محاسباتی که در طراحی دارو کاربرد دارد را بررسی و نرم‌افزارهای کاربردی در این دوره را آموزش خواهیم داد. بعد از پایان این دوره شما با همه‌ی روش‌های طراحی محاسباتی دارو آشنایی پیدا خواهید کرد.
دوره آموزش طراحی محاسباتی دارو دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 52 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط احمدرضا رسولی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 439,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی محاسباتی دارو را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی