اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
دوره 10 روزه آموزش مقدمه‌ای بر ذهن‌آگاهی
مسیر آموزشی

دوره 10 روزه آموزش مقدمه‌ای بر ذهن‌آگاهی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :6 نظر3.3
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Andrew Swiney0
  • زمان:1 ساعت و 35 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در دوره 10 روزه آموزش مقدمه‌ای بر ذهن آگاهی، اصول ذهن‌آگاهی را برای کمک به کاهش استرس و اضطراب و بهبود خواب خود بیاموزید. این دوره 10 روزه آموزش مقدمه‌ای بر ذهن آگاهی به افراد کمک می‌کند سفر ذهن‌آگاهی خود را با تکنیک‌های واضح، جذاب و عملی برای پیاده‌‌سازی در زندگی روزمره خود آغاز کنند. مدرس این دوره، Andrew که یک معلم با سابقه ذهن‌آگاهی برای بزرگسالان و کودکان است، دوره را به روشی دوستانه ارائه می‌دهد. سفر ذهن‌آگاهی اندرو بیش از 10 سال پیش زمانی آغاز شد که او با استرس و اضطراب دست و پنجه نرم می‌کرد. او از همان تکنیک‌های علمی اثبات شده‌ای که در این دوره آموزش داده است، برای مدیریت این چالش‌ها استفاده کرد و اکنون می‌خواهد به افراد زیادی کمک کند تا اصول ذهن‌آگاهی را بیاموزند تا بتوانند احساس آرامش بیشتری داشته باشند و زندگی شادتری را تجربه کنند. این دوره به مدت 10 روز با جلسات 5 دقیقه‌ای از روزهای 1تا 5 و سپس جلسات 10 دقیقه‌ای از روزهای 6 تا 10 برگزار می‌شود. این به افراد کمک می‌کند تا با مدیتیشن‌های کوتاه شروع کنند و سپس با پیشرفت دوره به تمرین‌های مراقبه طولانی‌تر بپردازند. این دوره به طور خاص برای افراد مبتدی در ذهن‌آگاهی تهیه و تنظیم شده است و برای انجام تمرینات تنها به فضای آرامی که کسی مزاحم نشود نیاز است. این دوره مناسب چه افرادی است: افرادی که می‌خواهند زندگی آرام‌تر و سالم‌تری داشته باشند. افرادی که احساس می‌کنند برای بهبود سلامت خود به یک تمرین ساختاریافته نیاز دارند. افرادی که از اضطراب و استرس رنج می‌برند. افرادی که می‌خواهند ذهن‌آگاهی را در خانه خود بیاموزند.
دوره دوره 10 روزه آموزش مقدمه‌ای بر ذهن‌آگاهی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 35 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Andrew Swiney مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره 10 روزه آموزش مقدمه‌ای بر ذهن‌آگاهی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی