اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش چالش‌های زبان برنامه نویسی Scala
مسیر آموزشی

آموزش چالش‌های زبان برنامه نویسی Scala

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Noel Welsh0
  • زمان:55 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در دوره آموزش چالش‌های زبان برنامه نویسی Scala مهارت‌های اسکالا خود را ارتقا دهید. مدرس این دوره 15 چالش را ارائه می‌دهد که ویژگی‌های زبانی را که بیشتر در برنامه نویسی روزمره مورد استفاده قرار می گیرد، از جمله آشکارساز پالیندروم، چک کننده رمز عبور، باکس‌های رنگی و ماشین حساب را پوشش می‌دهد. سطح دشواری چالش‌ها در طول دوره افزایش می‌یابد، و با چالشی برای ایجاد یک انیمیشن فضاپیما که چندین عنصر از دوره مثل: تعریف داده‌، تطبیق الگو، و تبدیل داده‌ها را گرد هم می‌آورد، به پایان می‌رسد.
دوره آموزش چالش‌های زبان برنامه نویسی Scala دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 55 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Noel Welsh مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش چالش‌های زبان برنامه نویسی Scala را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی