اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش زبان برنامه نویسی دارت
مسیر آموزشی

آموزش زبان برنامه نویسی دارت

289,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: 289,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:کاظم مریدی0
  • زمان:5 ساعت و 1 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دارت، یک زبان برنامه‌نویسی مدرن و کارآمد است که به شما امکان می‌دهد برنامه‌های وب و تلفن همراه پویا و جذاب را ایجاد کنید. در این دوره، با مبانی اساسی دارت آشنا شده و به شما یاد خواهیم داد چگونه از این زبان برای توسعه برنامه‌های کاربردی وب و موبایل استفاده کنید. از مباحث ابتدایی گرفته تا مفاهیم پیشرفته، در این دوره با ساختارهای دارت، توابع، کلاس‌ها، مدیریت وضعیت و بسیاری از مفاهیم دیگر آشنا خواهید شد. با استفاده از تمرین‌ها و پروژه‌های عملی، مهارت‌های خود را به طور عمیق‌تر تقویت خواهید کرد. با شرکت در این دوره، دنیای جدیدی از توسعه نرم‌افزار را کشف خواهید کرد و به یک برنامه‌نویس دارت حرفه‌ای تبدیل خواهید شد. منتظر دیدار شما در این سفر دیجیتالی هیجان‌انگیز هستیم!
دوره آموزش زبان برنامه نویسی دارت دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 1 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط کاظم مریدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 289,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان برنامه نویسی دارت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی