اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش زیرساخت زبان برنامه‌نویسی سی شارپ (Beginner)
مسیر آموزشی

آموزش زیرساخت زبان برنامه‌نویسی سی شارپ (Beginner)

5,459,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: 5,459,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

بدون شک یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین زبان‌های برنامه‌نویسی حال حاضر دنیا سی‌شارپ نام دارد و بر اساس آخرین تحقیقات صورت‌گرفته این زبان جزو 5 زبان برنامه نویسی برتر در دنیا می باشد، که همچنین بازار کار بسیار خوبی در ایران دارد. درصورتی‌که زیرساخت و اصول برنامه‌نویسی سی‌شارپ را یاد بگیرید می‌توانید از این زبان برای ساخت برنامه‌های ذیل استفاده کنید. - برنامه‌ها تحت ویندوز (دسکتاپ) که شامل: Windows Form و WPF و UWP - برنامه تحت وب که شامل: Web Form Application (منسوخ شده: به دلیل تولید معماری MVC) و ASP .NET MVC 5 و ASP .NET CORE MVC (.NET 5 OR .NET 6 OR .NET 7) - انواع سرویس‌ها که شامل: Windows Service و Web Service و Web API و WCF و gRPC Service و OpenAPI Service - برنامه‌های موبایل که شامل: Xamarin (منسوخ شده: به دلیل وجود MAUI) و MAUI (استفاده از این پلتفرم در VS 2022) - برنامه‌نویسی بازی که شامل فریم‌ورک‌های: Duality و Stride Game Engine و AGKSharp و MonoGame و UrhoSharp و FlatRedBall و FNA و Cocos2d-x و raylib و SpriteKit و Flax Engine و Godot Engine و CRYENGINE و NeoAxis 3D Engine و Banshee 3D و Unity و Phaser  پکیج‌های آموزشی آینده در همین راستا  - آموزش زیرساخت زبان برنامه‌نویسی سی‌شارپ (Pre-Intermediate) - آموزش زیرساخت زبان برنامه‌نویسی سی‌شارپ (Intermediate) - آموزش زیرساخت زبان برنامه‌نویسی سی‌شارپ (Advanced) - آموزش زیرساخت زبان برنامه‌نویسی سی‌شارپ (Expert) نکته: پس از گذراندن همین پکیج جاری شما می‌توانید نوع حوزه (ویندوز، وب، موبایل، بازی) خود را مشخص کنید که پیشنهاد به شما ویندوز است که فعلاً Back-End خود را تقویت کرده و زبان برنامه‌نویسی سی‌شارپ خود را قوی‌تر کنید؛ به دلیل اینکه حوزه‌های دیگر مثل وب درگیر Front-End Developer یا Front-End Design نیز می‌شوید.
دوره آموزش زیرساخت زبان برنامه‌نویسی سی شارپ (Beginner) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 48 ساعت و 44 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط امیررضا تابش‌فرد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 5,459,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زیرساخت زبان برنامه‌نویسی سی شارپ (Beginner) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی