اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پایتون برای مهندسین شبکه
مسیر آموزشی

آموزش پایتون برای مهندسین شبکه

1,139,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 1,139,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

 برنامه‌نویسی شبکه (Network Programmability) و اتوماسیون شبکه (Network Automation) را با استفاده از GNS3 و Python نسخه 3 بیاموزید. این دوره مبتنی بر پایتون 3 است.  آیا می‌خواهید شبکه‌ها را با استفاده از پایتون برنامه‌ریزی کنید، اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید؟ خوب، این دوره به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید در عرض چند ساعت برنامه‌نویسی شبکه‌های سیسکو را شروع کنید.  این دوره برای مهندسین شبکه ایجاد شده است. بسیاری از دوره‌های پایتون دیگر وجود دارد که سعی می‌کنند مهندسان شبکه را توسعه‌دهندگان نرم‌افزار کنند. به‌جای آموزش خودکارسازی شبکه، تئوری پایتون را به شما آموزش می‌دهند. این دوره متفاوت است. این یک دوره کاربردی است.  نمایش‌هایی از پیکربندی روترها و سوئیچ‌های سیسکو در GNS3 را مشاهده خواهید کرد. به‌عنوان‌مثال، نحوه پیکربندی چندین VLAN در چندین سوئیچ، یا نحوه پیکربندی OSPF در یک‌روتر و موارد دیگر.  این دوره به شما نمونه‌های عملی استفاده از پایتون برای پیکربندی برنامه‌نویسی دستگاه‌های شبکه سیسکو را نشان می‌دهد، نه اینکه فقط در مورد آن صحبت کنید.  روزهای پیکربندی شبکه‌های سیسکو فقط با رابط خط فرمان (CLI) روبه‌پایان است. شما باید قابلیت برنامه‌ریزی شبکه را با استفاده از پایتون و API به مجموعه مهارت خود اضافه کنید.  نحوه خودکارسازی شبکه‌ها را با استفاده از:  - Telnet  - SSH  - Paramiko  - Netmiko  - NAPALM  ابزارهایی مانند NAPALM و Netmiko پیکربندی و تعامل با دستگاه‌های شبکه را با استفاده از یک API مانند NETCONF یا با استفاده از SSH آسان می‌کنند. چرخ را دوباره اختراع نکنید از ابزارهای موجود برای خودکارسازی سریع و آسان شبکه‌های خود استفاده کنید.
دوره آموزش پایتون برای مهندسین شبکه دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 ساعت و 46 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط عباس ولی‌زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 1,139,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پایتون برای مهندسین شبکه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی