اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تکنیک‌های دفاع شخصی مبارزه خیابانی Wing Chun
مسیر آموزشی

آموزش تکنیک‌های دفاع شخصی مبارزه خیابانی Wing Chun

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :2 نظر3
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Dragon Sifu0
  • زمان:2 ساعت و 21 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در مبارزات خیابانی غیرمنتظره با استفاده از تکنیک‌های Wing Chun از خود دفاع کنید، با دفاع شخصی از خود و عزیزان خود محافظت کنید. در این دوره می‌توانید تکنیک Wing Chun سنتی و فرهنگ Cantonese Wing Chun را یاد بگیرید. بگذارید قدم به قدم به شما آموزش دهیم که چگونه در مبارزه خیابانی و دفاع شخصی از تکنیک‌های مختلف Wing Chun به ساده‌ترین و مستقیم‌ترین روش استفاده کنید. ما مشت سریع بروس لی را در وینگ چون شکست می‌دهیم و یاد خواهید گرفت که چگونه می‌توانید حرکات قاتل او را اتخاذ کنید.   
دوره آموزش تکنیک‌های دفاع شخصی مبارزه خیابانی Wing Chun دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 21 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Dragon Sifu مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تکنیک‌های دفاع شخصی مبارزه خیابانی Wing Chun را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی