اطلاعات دوره
کارمندی یا کارآفرینی
مسیر آموزشی

کارمندی یا کارآفرینی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:علی پنیریان0
  • زمان:3 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

کارمندی یا کارآفرینی کارمندی یا کارآفرینی ؟ کدام یک را به عنوان روند شغلی زندگی‌مان انتخاب کنیم؟تفاوت کارمندی و کارآفرینی در چیست؟ در دنیای امروز، همه افراد روزبه‌روز در حال تلاش و فعالیت برای کسب و کار هستند تا بتوانند سطح شغلی خود را برای رسیدن به مهارت و سود بیشتر ارتقا دهند. با توجه به مهارت‌ها و مشاغلی که سراسر دنیا را تشکیل داده است، کارمندی و کارآفرینی یکی از حرفه‌های عالی و ثابت شده در جهان است که بسیاری از افراد به این کار مشغول هستند. اما مهم‌ترین چیزی که امروزه بسیاری افراد راجب به آن به اشتباه فکر می‌کنند، این است که تصور می‌کنند کارمندی و کارآفرینی یکسان و به یک شکل است. ولی این تصور اشتباه است و در میان هر واژه کارمند و کارآفرین هزار مفهوم و معنی نهفته است که آن‌ها را به کل از یکدیگر جدا می‌کند.  به این ترتیب بهتر است با تفاوت کارمندی و کارآفرینی آشنا شوید. عده‌ای از افراد تا قبل از اینکه با تفاوت این دو واژه آشنا شوند، در ذهن خود معانی متفاوت و مختلفی را مرور کرده و به آن‌ها فکر می‌کنند. اما بهترین کار برای یادگیری تحقیق و بررسی اطلاعات مورد نیاز است.  تفاوت کارمندی و کارآفرینی: 1. کارمندان برای هدفی که در نظر گرفته شده است، حرکت می‌کنند و برای آن تلاش می‌کنند ولی کارآفرینان خود سازنده و طراح یک هدف و مسیر می‌باشند.  2.  زمانی که کارمندان در شرکت فعالیت دارند، در صورت بروز مشکل به دنبال کمک هستند ولی کارآفرینان خود  ارائه‌دهنده راه‌حل هستند.  3.  با توجه به اینکه بیشتر فعالیت‌ها را در شرکت‌ها کارمندان انجام می‌دهند، آن‌ها همیشه عمل می‌کنند اما باید برای آنکه از پس کار خود به خوبی برآیند، کارآفرینان باید به نیازهای آن‌ها گوش فرا داده و با دانستن آن‌ها، محیطی خلاق و پر از انرژی را به وجود آورد. این یکی از مهم‌ترین تفاوت کارمندی و کارآفرینی است.  4. کارمندان دائما تلاش می‌کنند تا به پول زیادی دست پیدا کنند ولی کارآفرینان به دنبال این هستند که زمان خود را از دست ندهند و برای آن تلاش می‌کنند.  5.کارمندان در صورتی که فعالیت خود را سپری می‌کنند، برای آنکه شرکت دچار آسیب نشود، هرگز نباید ریسک بالا داشته باشند ولی یک کارآفرین باید برای رسیدن به اهداف ریسک‌پذیر باشد و خطر را به جان بخرد تا بتواند شرکت را در حد عالی پایه‌گذاری کند و این یکی دیگر از تفاوت کارمندی و کارآفرینی است.  6.کارمندان باید بتوانند در کارها متخصص باشند ولی کارآفرینان به همه چیز به صورت کلی نگاه می‌کنند. همچنین یک کارآفرین باید بتواند اطلاعات اندکی راجب به زمینه‌های مختلف داشته باشد تا بتواند با در میان گذاشتن آن‌ها با کارمندان، به آن‌ها قدرت و اختیار بیشتری برای فعالیت بدهند.  بیشتر بدانید
دوره کارمندی یا کارآفرینی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط علی پنیریان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره کارمندی یا کارآفرینی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی