اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آمادگی آزمون ÖSD - سطح A1
مسیر آموزشی

آمادگی آزمون ÖSD - سطح A1

929,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.6/5
وضعیت قیمت: 929,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

 آزمون ÖSD مانند آزمون گوته (Goethe)، تست‌داف (TestDaF) و... یک آزمون زبان برای سنجش آگاهی از زبان رسمی کشورهای آلمان، اتریش و سوئیس، یعنی زبان آلمانی، است و تحت نظر مراجع اروپایی در سطح بین‌المللی چندین بار در سال در سطوح A1 تا C2 برگزار می‌شود. به طور کلی اعتبار مدرک این آزمون همیشگی است، البته برخی دانشگاه‌ها و موسسات ممکن است مدرک آنرا در صورتی قبول داشته باشند که بیشتر از دو سال از اخذ آن نگذشته باشد. در سطح A1 و A2 یا سطح مبتدی از داوطلب انتظار می‌رود توانایی درک موضوعات ساده و روزمره را داشته باشد و بتواند درباره آنها با دیگران به گفت‌وگو بپردازد. این دوره با هدف آشنایی زبان‌آموز با آزمون ÖSD در سطح مقدماتی A1 و معرفی بخش‌های مختلف امتحان منتشر شده است.
دوره آمادگی آزمون ÖSD - سطح A1 دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 23 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط مریم ایرانپور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 929,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آمادگی آزمون ÖSD - سطح A1 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی