اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ساخت استارتاپ با Alexis Ohanian
مسیر آموزشی

آموزش ساخت استارتاپ با Alexis Ohanian

229,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 229,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :3 نظر5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Alexis Ohanian0
  • زمان:2 ساعت و 20 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در دوره آموزش ساخت استارتاپ با Alexis Ohanian، الکسیس اوهانیان یکی از بنیان‌گذاران Reddit به شما می‌آموزد که چگونه یک ایده را به یک استارتاپ تبدیل کنید. توصیه‌هایی را که او از طریق صندوق VC خود، Seven Seven Six به اشتراک گذاشته است، یاد بگیرید. در سال 2005، الکسیس اوهانیان، فارغ التحصیل UVA، فضای آنلاینی را تصور کرد که در آن کاربران از طریق خرده فرهنگ‌ها به یکدیگر متصل می‌شوند – وارد Reddit شوند. این تنها شروع بود: از شرکت‌های میلیارد دلاری در حال رشد تا قهرمانان مؤسس زن، اوهانیان فرهنگ را شکل داد. اکنون او می خواهد نوآوران فردا را رهبری کند. با مشاوره‌هایی که الکسیس از طریق صندوق VC خود، Seven Seven Six با دیگر کارآفرینان به اشتراک گذاشته است، یاد بگیرید که چگونه یک ایده را به یک استارتاپ تبدیل کنید.
دوره آموزش ساخت استارتاپ با Alexis Ohanian دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 20 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Alexis Ohanian مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 229,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت استارتاپ با Alexis Ohanian را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی