اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آزمون کمبریج انگلیسی C1 (CAE) - واژه‌‌سازی
مسیر آموزشی

آموزش آزمون کمبریج انگلیسی C1 (CAE) - واژه‌‌سازی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.2
  • مدرس:i-Speak English0
  • زمان:1 ساعت و 56 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اگر در امتحان کمبریج پیشرفته C1 شرکت می‌کنید و در واژه‌‌سازی مشکل دارید، این دوره به شما نشان می‌دهد که دقیقا چه کاری باید انجام دهید تا واژه‌‌های صحیح و مناسب بسازید و این امتحان قبول شوید! پس از بررسی و آموزش امتحان C1 از سال 2014، مدرس این دوره یک روش سریع و آسان برای واژه‌‌سازی ایجاد کرده است که به شما کمک می‌کند در چند ثانیه پاسخ مناسب و صحیح را پیدا کنید. در این دوره، مدرس قصد دارد این تکنیک شگفت انگیز و موارد زیاد دیگری را با شما به اشتراک بگذارد! این دوره برای چه کسانی مناسب است: دانشجویانی که نیاز به قبولی در امتحان کمبریج C1 دارند و واژه‌‌سازی را دشوار می‌دانند. دانشجویانی که در تشخیص انواع مختلف کلمات مشکل دارند. دانشجویانی که در استفاده از زبان انگلیسی به کمک نیاز دارند. دانشجویانی که در مورد نحوه تغییر شکل‌های مختلف کلمات در زبان انگلیسی به مشاوره نیاز دارند. معلمانی که می خواهند به دانشجویان خود در واژه‌سازی کمک کنند. معلمانی که می‌خواهند دانش خود را در مورد آزمون C1 کمبریج توسعه دهند.
دوره آموزش آزمون کمبریج انگلیسی C1 (CAE) - واژه‌‌سازی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 56 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط i-Speak English مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آزمون کمبریج انگلیسی C1 (CAE) - واژه‌‌سازی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی