اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش Langchain: با داده‌های خود صحبت کنید!
مسیر آموزشی

آموزش Langchain: با داده‌های خود صحبت کنید!

219,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.3/5
وضعیت قیمت: 219,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Andrew Ng4.3
  • زمان:1 ساعت و 10 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در دوره آموزش Langchain شما یاد خواهید گرفت که با استفاده از ChatGPT خارج از بستر اینترنت بادیتای خود چت کنید! به این معنی که هر مدرک یا مستند شخصی یا کاری خود را وارد کنید و از مستند خود سوال بپرسید و پاسخ دریافت کنید! و یا یک ویدئوی یوتیوب را وارد کنید و درموردش سوال بپرسید و پاسخ دریافت کنید و تجربه چنین فرآیندی بسیار کاربردی و جذاب است. این دوره توسط هریسون چیس بنیانگذار لانگچین طراحی شده است. این دوره مناسب چه افرادی است: برنامه‌نویسان آشنا با Python که علاقه‌مند به توسعه برنامه‌های کاربردی با استفاده از مدل‌های زبان بزرگ مانند ChatGPT هستند.
دوره آموزش Langchain: با داده‌های خود صحبت کنید! دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 10 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Andrew Ng مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 219,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش Langchain: با داده‌های خود صحبت کنید! را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی