اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش زبان آلمانی سطح A1 - آمادگی آزمون Goethe
مسیر آموزشی

آموزش زبان آلمانی سطح A1 - آمادگی آزمون Goethe

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :2 نظر3.5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Julia Krist0
  • زمان:9 ساعت و 50 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در دوره آموزش زبان آلمانی سطح A1 - آمادگی آزمون Goethe با ساختار و نحوه برگزاری آزمون زبان آلمانی A1 گوته آشنا خواهید شد. همچنین آنچه را که در آزمون از شما انتظار خواهد رفت را یاد خواهید گرفت. هر کدام از این چهار قسمت از 2 یا 3 بخش تشکیل شده است که در ویدئوهای جداگانه تمرین خواهیم کرد. شما با تکالیف واقعی تمرین خواهیم کرد تا بتوانید به خوبی برای آزمون آماده شوید. در ضمن شبیه سازی آزمون رسمی زبان آلمانی سطح A1 را نیز خواهیم داشت تا شما با زمان‌بندی آن آشنا شوید .  این دوره برای چه کسانی مناسب است: این دوره برای کسانی مناسب است که قصد شرکت در آزمون رسمی Goethe زبان آلمانی سطح A1 را دارند و می‌خواهند برای آن آماده شوند.
دوره آموزش زبان آلمانی سطح A1 - آمادگی آزمون Goethe دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 50 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Julia Krist مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان آلمانی سطح A1 - آمادگی آزمون Goethe را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی