اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کاربرد هوش مصنوعی در کسب‌وکار و آینده کار
مسیر آموزشی

آموزش کاربرد هوش مصنوعی در کسب‌وکار و آینده کار

219,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 219,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره آموزش کاربرد هوش مصنوعی در کسب‌وکار و آینده کار از دانشگاه لاند سوئد، به شما کمک خواهد کرد تا هوش مصنوعی را درک کرده و از آن استفاده کنید تا بتوانید سازمان خود را کارآمدتر، پایدارتر و در نتیجه نوآورانه‌تر کنید. زندگی مردم در سراسر جهان به طور فزاینده‌ای توسط هوش مصنوعی بهبود یافته و شکل گرفته است. برای سازمان‌ها فرصت‌های فوق‌العاده‌ای وجود دارد، اما همچنین خطرات نیز هستند، پس، از کجا شروع به برنامه‌ریزی برای هوش مصنوعی، کسب‌وکار و آینده کار می‌کنید؟ این که آیا شما در بخش دولتی یا خصوصی، در یک سازمان بزرگ یا یک مغازه کوچک هستید، هوش مصنوعی تاثیر فزاینده‌ای بر کسب‌وکار شما دارد. اکثر سازمان‌ها استراتژی خاصی برای چگونگی کار کردن با هوش مصنوعی، برای خود ندارند. مدرس دوره ، Anamaria Dutceac Segesten، شما را از طریق درس‌ها، مصاحبه‌ها، هدایت خواهد کرد تا شما بتوانید در مورد زمینه کاری خود، تحلیل انجام دهید. با 12 متخصص صنعت، کارشناسان هوش مصنوعی و رهبران اندیشه‌ای از صنایع مختلف مصاحبه شده است و سخنرانی‌های کوتاه مکمل، به شما کمک می‌کنند تا به یک نمای کلی از دیدگاه‌های مختلف در مورد موضوعات مرتبط با این حوزه، برسید.
دوره آموزش کاربرد هوش مصنوعی در کسب‌وکار و آینده کار دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 1 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Anamaria Dutceac Segesten مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 219,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کاربرد هوش مصنوعی در کسب‌وکار و آینده کار را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی